menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Zeis

Ga naar meest recente reactie

MacChouffe

MacChouffe

Hallo,

Weten jullie soms waar je in België (liefst) nog een zeis kunt kopen ? Brico, Aveve hebben dit werktuig niet meer in assortiment en raden zelfs een bosmaaier aan ! (Voor hen is dat kassa kassa ... )

Bedankt !

Christof Laeremans
maandag 27 september 2010 - 11:43
Peppody

Peppody

hallo,
is er geen agrarische handel bij u in de buurt? Hier in Duitsland is het in de agrarische winkel nog te koop (echter deze winkel verkoopt alleen maar veevoer en tuingereedschap ). Of anders via internet bestellen. Ik heb een nederlandse site gevonden maar als u googled komt u wellicht ook in België op een mooie site uit.

http://www.agradi.nl/stal-erf/stal-en-tuin/zagen.-scharen.-bijlen-zeisen/zeisen/categorie/783?gclid=CMum35utp6QCFUIsDgodbjbd6A

succes!
maandag 27 september 2010 - 12:05
dendrodan

Dendrodan

Dacht da er op beervelde ene stond met handgereedschap. Dus als je de 8-9-10oktoberr niks te doen heb kan je misschien naar de tuindagen van beervelde gaan kijken.
maandag 27 september 2010 - 14:58
York

York

Misschien op een rommelmarkt
maandag 27 september 2010 - 16:38
Rita1960

Rita1960

Ik weet niet waar je woont in Belgie maar volgens mij heeft de boerenbond/welkoop nog wel zeisen in het assortiment. Dus even de grens over

groetjes,

Rita

even gegoogled: http://www.agradi.nl/
nog even in Duitsland gezocht: www.sensenwerkstatt.de

en dan zoeken op zeis.. succes!
maandag 27 september 2010 - 18:51
Mandy

Mandy

AGRADI verkoopt toch ook zeisen, volgens mij, en wel in diverse maten/ lengtes

Per mail en ook in lokale shops..... toets je postcode in op de site en je krijg de dichtstbijzijnde winkel te zien.......

ze zitten volgens mij in Nederland en in Belgie..... hoop voor je dat het lukt....

maandag 27 september 2010 - 20:29
MacChouffe

MacChouffe

Hallo,

Heb gisteren een zeis bestelt met AGRADI. Spijtig genoeg zetten ze niet in België maar ze leveren wel naar België, dus probleem is opgelost en nu goed oefenen om het maaien met een zeis onder de knie te krijgen.

Bedankt voor de tips/antwoorden.
donderdag 30 september 2010 - 19:34
Mandy

Mandy


Fijn voor je......

Wees wel voorzichtig, speciaal voor je voeten.......



donderdag 30 september 2010 - 19:37
argilla1952

Argilla1952

Blijkbaar alleen stelen van 150 . In Vlaanderen zijn ze 165 . Het is nietde bedoeling met een kromme rug te werken . Daarom is een steel van 165 cm beter .
zondag 4 juli 2021 - 11:49

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon