menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 5

Proficiat jdcoster

Ga naar meest recente reactie

krissie

Krissie

In het tuinmagazine ( tuinseizoen ) was ik een artikel aan 't lezen .
Kom ik de volgende tekst tegen " mijn vader is een fervent tuinier en natuurliefhebber .
hij heeft zelf een mooie tuin in Loppem , die hij elk jaar openstelt , moestuiniert ,houdt bijen en ......
Komt me zo bekend voor en denk direct aan jdcoster , en inderdaad onder het artikel staat de naam
van de zoon .
Een dikke proficiat aan de zoon en schoondochter met het mooie artikel , huis en tuin .
Ook aan de papa die zeker heeft bijgedragen aan dit mooie resultaat .
donderdag 21 juli 2016 - 20:50
c j de k
donderdag 21 juli 2016 - 22:46
LT

LT

Prachtig, toch
donderdag 21 juli 2016 - 23:17
jdcoster

Tekst aangepast

Jdcoster

Aaaah, ik ben benieuwd naar dat artikel. Het is van Laurence Machiels, die af en toe ook iets schrijft voor Tuinadvies.
Ik heb er gisteren op de daktuin, de aardappelen geoogst en binnenkort kunnen ze volop boontjes plukken.
Het huis en de tuin, zijn eigenlijk meteen al bij de start, als één geheel ontworpen, iets wat wij heel belangrijk vinden en wat nog maar weinig architecten goed beheersen. We hebben het huis ook bijna helemaal zelf gebouwd en binnenin afgewerkt, wij samen. Ik ben er dus ook een beetje trots op.

Tuinbabbel

vrijdag 22 juli 2016 - 10:02
jdcoster

Jdcoster

Hoewel eigenlijk een stadstuin, is het een echte biotoop en komen er toch heel wat vogels. Deze winter kwam er geregeld een ijsvogeltje de elritsjes uit de vijver vangen. Hij observeerde ze, zittend op het stuur van een fiets en telkens hij een duikvlucht maakte, had hij prijs.
Mussen happen er handig de waterjuffers weg en merels nemen er hun bad, op een platte steen die net onder de waterspiegel ligt.
Met zo'n venster heb je geen TV nodig ... .

Tuinbabbel

vrijdag 22 juli 2016 - 10:35
jdcoster

Tekst aangepast

Jdcoster

Nog wat meer foto's:

http://www.ecobouwers.be/klimaathuis/assebroek
vrijdag 22 juli 2016 - 10:52
LT

LT

Mooie serie foto's
vrijdag 22 juli 2016 - 11:05
Joukje Smeding

Joukje Smeding

Oei daar heb je wel een prachtig zicht op je tuin. Een natuurlijk schilderij.
vrijdag 22 juli 2016 - 11:09
Pouketie01

Pouketie01

Wat een prachtige tuin en wat een super zicht vanuit je woonkamer. Mooier en rustgevender kan niet!
vrijdag 22 juli 2016 - 15:30

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon