menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Afscheid nemen van het magazine Tuinadvies

Ga naar meest recente reactie

piet1

Piet1

Het winternummer van tuinadvies dat vandaag in de bus valt eindigt met de mededeling dat dit (voorlopig) het laatste nummer is. Erg jammer! Vinden jullie ook niet?
Groeten van Piet
vrijdag 27 november 2009 - 11:56
Detuinenindemen

Detuinenindemen

Ja inderdaad heel jammer!
vrijdag 27 november 2009 - 12:21
hildavw

Hildavw

Hopelijk is het geen afscheid, maar een "tot wederziens".

Alvast bedankt voor alle nuttige en aangename informatie en artikels die we reeds gekregen hebben.

groetjes van Hilda
vrijdag 27 november 2009 - 15:46
Jeannette1

Jeannette1

Beste Kurt en Bianca,

Bedankt voor het vele werk dat jullie voor ons allen over hadden om dit Tuinadvies Magazine zo netjes, mooi en zeer fijn leesbaar te verzorgen.
Voor mij zit er een klein pluspuntje in, nu hoef ik niet meer te strijden met Ger om wie het eerst dit moois mag lezen als het in de brievenbus valt!
Uiteraard vinden zowel Ger als ik het een gemis als wij er niet meer op hoeven te wachten, want dat deden wij wel geregeld.
Wij kunnen het ook goed voorstellen, dat het even boven jullie hoofden gegroeid is.
Toch spreken wij de hoop uit, dat jullie ooit weer met dit fijne Tuinadvies Magazine terugkomen!

Nogmaals bedankt voor al jullie inspanning!!!

Lieve groetjes, Ger en Jeannette
vrijdag 27 november 2009 - 17:12
kerstkind

Kerstkind

Beste Kurt, Bianca en medewerkers,

ik zeg géén vaarwel , maar tot ziens .
Bedankt voor alle nuttige informatie en tips.
Ik zal het magazine missen.
groetjes José

Tuinbabbel

vrijdag 27 november 2009 - 18:56
jdcoster

Jdcoster

Zo opgetogen als we waren bij het ontstaan van het eerste tijdschrift, zo triest en teleurgesteld zijn wij nu. Een tijdschrift hoorde gewoon bij dit forum.
We begrijpen wel hoe het komt natuurlijk. Tuinadvies met alle activiteiten er rond groeit en groeit maar en men moet het menselijkerwijs aan kunnen.

Ik hoop echt dat er binnenkort nog een oplossing uit de lucht valt. Ik denk aan leden met vrije tijd die daarbij zouden kunnen helpen of samenwerkingsverbanden met de VVVP, of andere organisaties die met tuinieren bezig zijn of ... ?

Ik zal het in elk geval missen.
Vriendelijke groeten
vrijdag 27 november 2009 - 21:41
Matabish

Matabish

Spijtig, héél spijtig!! [afbeelding verwijderd niet-https]

Zielige [afbeelding verwijderd niet-https] groetjes,
Matabish.
vrijdag 27 november 2009 - 22:51
Sven7

Sven7

Ik vind het ook heeel spijtig Het is een echte teleurstelling. Ik keek er telkens naar uit wanneer het Tuinadvies-magazine in de bus ging steken. Het magazine hielp mij 'savonds tot rust te komen na al het stresserende werk, dan kon ik me terugtrekken in de wondere wereld van de natuur, plannen maken, enz.
Ik hoop echt dat dit maar heel tijdelijk is!

Groene groetjes,
Sven

Tuinbabbel

maandag 30 november 2009 - 09:08
Thanja

Thanja

Ik vroeg me af wanneer de volgende wintereditie zou komen, maar tot mijn grote verbazing kom ik op dit topic uit, waar ik lees dat dit het laatste nummer (voorlopig) was.

Ik heb het laatste nummer nooit ontvangen. Hoe regel ik dat ik er alsnog een krijg? Contact opnemen samen met mijn lidmaatschapnummer?

Groetjes,

Thanja
vrijdag 8 januari 2010 - 23:25
hildavw

Hildavw

Stuur maar eens mailtje naar Kurt.
Vermoedelijk zal hij het wel kunnen oplossen.

groetjes van Hilda
zaterdag 9 januari 2010 - 11:00
an

An

Hoi Thanja ,ik moet mij bij jou aansluiten ik heb ook nooit het winternummer ontvangen ,
ik zocht iets en kwam hier even op uit.
toen ik dit las dacht ik ik heb dat nummer ook nooit ontvangen. net als jij.
zal Kurt ook even een mailtje sturen.
gr an.

wel jammer dat het gestopt is maar familie gaat voor alles.
zondag 11 april 2010 - 15:01
Thanja

Thanja

Ik heb toen al een maitje gestuurd, maar geen reactie op de mail en ook geen magazine ontvangen. Jammer de bammer, zeg maar.

zondag 11 april 2010 - 15:11
Lorie

Lorie

Hoe komt het dat het blad stopt?
Publicatie te duur of zo?

Jammer voor jullie, dat je niet alle nummers kreeg, ik hoop dat dit nog opgelost geraakt.....
maandag 12 april 2010 - 22:01
Detuinenindemen

Detuinenindemen

Tuinadvies was erg succesvol, het was een goed verzorgd blad met interessante artikelen. Het maken van zo'n kwalitatief hoogwaardig magazine doe je niet eventjes er naast. Omdat het niet goed te combineren was met andere drukke werkzaamheden is het magazine (tijdelijk) in de koelkast gezet.
maandag 12 april 2010 - 22:05
an

An

Hoi Thanja
Heb ook en mailtje gestuurd naar Kurt dat ik de laatste niet ontvangen heb en ook nog niks gehoort
wacht geduldig af
gr an
maandag 12 april 2010 - 22:55
Matabish

Matabish

Van dat laatste nummer waren er veel te weinig en daardoor hebben velen hun winternummer misgelopen!
Ook hebben de grootwarenhuizen voorrang gekregen op de kleine krantenwinkels.
Dat is niet de redactie (Kurt) die dat beslist maar de verdeler van het tijdschrift!

Ik vermoed dat de lokale krantenwinkels er her en der geen zullen hebben gekregen aangezien er verschillende grootwarenketens waren die er meer hadden aangevraagd dan voordien. Vermoedelijk hebben die van de distributie voorrang gekregen, maar daar hebben wij (tot onze spijt) zelf geen zicht op.

Mvg,
Kurt


Ik vrees dus dat allen die het blad niet ontvangen hebben het niet meer zullen kunnen krijgen.
Het is er gewoon niet meer en daar kan onze arme Kurt ook niets aan veranderen.
Misschien als jullie de verdeler zouden kunnen contacteren, maar ja, op is op, dus die gaan ook niets meer kunnen doen.

Spijtige groetjes,
Matabish.
woensdag 14 april 2010 - 14:26
Thanja

Thanja

@ Matabish: Ik was geabonneerd, heb er dus voor betaald en ik heb mijn product niet gekregen. En ik heb daarover in januari al gemaild en er nooit meer iets over gehoord. Ik begrijp dat ik het nummer niet meer zal ontvangen, maar ik begrijp niet dat ik geen reactie krijg op een email daarover.
woensdag 14 april 2010 - 15:11
Matabish

Matabish

Ja Thania, dat zou natuurlijk niet mogen zijn!
Ik veronderstel dat de afdeling 'tuinadviesmagazine' afgesloten werd?
Probeer dan toch nog maar eens bij de redactie van de 'tuinadvies'-site.
Het zal nu wel veel kalmer zijn daar omtrent dit onderwerp waardoor ze nu wel zullen reageren.

Lentegroetjes,
Matabish.
woensdag 14 april 2010 - 16:00
an

An

Hoi Matabisch mij het zelfde probleem als Thanja ik was er ook op geabonneerd,
maar heb hem niet gekregen en er wel voor betaalt.
IK vind gewoon iedereen die geabonneerd is gewoon zijn magazine hoort te ontvangen en niet de winkels etc.want wij als abonnee's hebben begin van het jaar betaald voor 4 magazine's en niet voor 3.

want ik wil hem nog wel ontvangen als het even kan .

zal er nog eens een mailtje naar toe geven.

gr an
donderdag 15 april 2010 - 14:52
an

An

Kurt heeft mij gisteren gelijk een mailtje terug gegeven .
dus jullie ook succes dames.

Hoi Marianne is het een leuk tijd schrift en staat er veel dingen in.
dat is toch dat tijdschrift wat gratis is alleen verzend kosten betalen?

gr an
vrijdag 16 april 2010 - 11:17
an

An

ja leek mij ook leuk maar als het zo gaat hoeft het van mij niet meer.
gr an
vrijdag 16 april 2010 - 23:38

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon