menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Stomme hond

Ga naar meest recente reactie

Harry54

Harry54



Strooi ik gezellig wat hondenkoekjes in het rond en eentje komt terecht in de vensterbank. Canis lupus stupidus aarzelt geen moment en nietsontziend stort hij zich erop. Stom beest.



Harry

[afbeelding verwijderd niet-https]
zondag 11 oktober 2009 - 09:42
aroider

Aroider

wie is er dan stom ,diegene die de koekjes gooit of diegene die ze zoekt???????
zondag 11 oktober 2009 - 09:59
Harry54

Harry54

Die hond natuurlijk!!
Hij weet best dat dat niet mag.
Waar is de buks?
H.
zondag 11 oktober 2009 - 11:33
lentemode

Lentemode

Buxus ?
zondag 11 oktober 2009 - 11:38
kerstkind

Kerstkind

Harry stupidus.....

[afbeelding verwijderd niet-https]
Je had het kunnen verwachten.....!!!

groetjes José
zondag 11 oktober 2009 - 12:40
Maxession

Maxession

Vind ik toch eerder jouw schuld hoor!
zondag 11 oktober 2009 - 12:56
Thuja49

Thuja49

Tja zulke dingen gebeuren nu éénmaal ...
maar das snel vergeten hoor.

groetjes
thuja
zondag 11 oktober 2009 - 13:13
Harry54

Harry54

We gaan hem op marktplaats zetten tegen elk aannemelijk bod. Dat zal hem leren.
We hebben besloten over te gaan op kanaries en goudvissen.
H.
zondag 11 oktober 2009 - 13:32
Thuja49

Thuja49

Hahahaha Harry en als we dat niet geloven maak je ons wel iets anders wijs.
T'is en blijft een deel van je gezin hè
Zo zeg je sorry ???
[afbeelding verwijderd niet-https]

groetjes
thuja
zondag 11 oktober 2009 - 13:38
Thanja

Thanja

Of: wat een achterlijke plant! Moest 'ie nou net daar staan?

Je weet wat ze zeggen: Zo baas, zo hond! (en vice versa)

En ik citeer in dit geval ook graag een trainier van onze honden: 'Alles wat je hond goed doet of niet goed doet, is te herleiden naar het gedrag van de baas.'

Ik snap dat je de plant nu tegen elk aannemelijk bod aanbied, want wie wil er nu zo'n plant! En wat beestjes in de vensterbank, zal hem leren niet meer op de vensterbank te komen. Ze zullen direct zijn neus aanvallen


Wij hebben in dit soort gevallen een spaarpotje van de honden: al het kleingeld dat in onze portemonnee zit, komt in het spaarpotje. Als er dan wat sneuvelt, dan keren we dit potje om. We komen wel eens wat tekort, want tegen twee keer een mobiele telefoon kan ons spaarpotje niet op!

zondag 11 oktober 2009 - 14:55
Mandy

Mandy

Ik hoop dat het beestje zich geen pijn heeft gedaan maarre.... zet hem maar niet op marktplaats , hij is welkom bij mij ..... zo'n razendsnel en lekker actief beestje, daar houd ik wel van.
zondag 11 oktober 2009 - 16:41
kerstkind

Kerstkind

We gaan hem op marktplaats zetten tegen elk aannemelijk bod.

Wie bedoel je nu Harry????De plant of de hond?????
groetjes José
zondag 11 oktober 2009 - 16:41
cetinel

Cetinel

snap het probleem niet,zo ziet het er bij mij altijd uit
maandag 12 oktober 2009 - 09:49
Peppody

Peppody

Ik heb hier nog een Ody rondlopen, z'n bijnaam is Odioot... zegt genoeg... een beetje een ongeleid projectiel met dreadlocks... heb je 'm net gekamt of geplukt gaatie naar buiten naar de eerste de beste modderplas of het liefst op de mesthoop om er lekker eens in te rollen.... en alstie z'n zin niet krijgt doetie gewoon ergens een plas en dan niet zo ergens in de kamer nee, gewoon een heel spoor.... Straf: gewoon een pamper om van de kleine! Maar verder istie wel lief hoor
[afbeelding verwijderd niet-https]

Ik zie hier dat z'n haar op de foto er nog enigszins fatsoenlijk uitziet, is normaal gesproken niet zo: op dit moment is het weer aardig lang en ruig en noemt m'n dochter hem stinkie...
maandag 12 oktober 2009 - 14:49
julia

Julia



Op welke markt ik ben er JULIA of ben je al van gedacht verander
jaaa zeker
groetjes Julia ook den deugeniet
maandag 12 oktober 2009 - 15:02
Harry54

Harry54

Canis lupis stupides Shanty is een "american staffort".
Zeer verwant aan pitbull. Shanty is ooit in beslag genomen toen zijn vorige baasje met wat teveel aan verboden spullen het gevang in moest. Hij is toen gekeurd in opdracht van de politie om te zien of hij afgemaakt moest worden. Dat bleek niet nodig. Via "dierhulp" (een stchting voor herplaatsing van dieren) hebben wij hem gekregen. Al een jaar of 6 à 7 geleden. Sindsdien hebben wij een zeer lieve hond, die vooral in het begin zeer onhandelbaar was. Hij is gek op bier en aardappelschillen. Hij mag vrijwel nooit los, want als hij witte geiten ziet, gaat hij er op los. tweemaal heeft hij de geit van de buurman toegetakeld. Verder heeft hij een deur van de keuken volledig verwoest en een stuk van de vriezer afgebeten.
We hebben hem toen een poos aan de ritalin voor honden gehad. Nu is hij oud (ongeveer 11 jaar) en een stuk rustiger. Hij kan zeer goed met de kat opschieten en is ons volledig gehoorzaam en absoluut niet agressief.
groet harry

ps. wat een leuke reacties allemaal!!

[afbeelding verwijderd niet-https]
maandag 12 oktober 2009 - 21:41
Peppody

Peppody

pfff wat een startproblemen hebben jullie met haar gehad, knap dat je hebt doorgezet! Je hebt er in elk geval een prachtbeest aan over gehouden.

Overigens begrijp ik wel waarom hij van die rare fratsen uithaald: gooi eens water in die bak in plaats van bier
maandag 12 oktober 2009 - 23:30
Mandy

Mandy

Net zoals een stier "gek" is van rood is Shanty een beetje "gek" van wit: witte geiten, witte vrieskast...... kijk maar uit als je je huis gaat verven in een witte verf-overal.........

Mooie foto trouwens, een en al actie.....
dinsdag 13 oktober 2009 - 08:34
hannibal

Hannibal

Ze zeggen dat je hond na een tijd op zijn baasje begint te lijken; zowel in manieren als uiterlijk !?!?
dinsdag 13 oktober 2009 - 09:12
julia

Julia

een prachtiggen hond vergeef het hem groetjes Julia
dinsdag 13 oktober 2009 - 10:11
dauwtrapper

Dauwtrapper

kan zo'n hond ook met TNT worden verstuurd?

ja hoor, bind hem TNT om de nek....een ontsteker erin ......en je krijgt hem via de luchtpost

baasjes zijn niet zo slim, na zo veel jaren.....en dan nog van die beginnersfouten

Ach, het was toch een rotplant met een stekelig karakter

groet
dauwtrapper ligt dubbel van het lachen
maandag 19 oktober 2009 - 03:22

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon