menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Isolatie serre

Ga naar meest recente reactie

semperfi

Semperfi

Hallo, ik vroeg me af wanneer de forumleden met serre het riskeren van de isolatie van bubble folie weg te halen.
Vorig jaar zat ik daar - tussen mijn éénjarigen - te zweten tot 1 mei want in priciepe kan het dan nog vriezen. Overdag werd dat goed geventileerd en alles is goedgekomen maar moet dat nu zo laat ?
Dank u bij voorbaat.
vrijdag 13 maart 2009 - 12:14
semperfi

Semperfi

Wel, wel, wat een drukte ......
woensdag 8 april 2009 - 18:54
Fons

Fons

Vorige week noppenplastiek weggehaald, die eventueele nachttemperatuur van een paar graden onder nul kan het serreglas wel tegenhouden, hier word de serredeur dagelijks opengezet als de temp. boven de +5°c stijgt.
woensdag 8 april 2009 - 21:13
Thanja

Thanja

Bij mij is de noppenfolie er sinds vorige week af. Dit om praktische redenen (rek geplaatst tegen de achterwand) en ivm het mooie weer. Ik heb geen vaste datum waarop ik de folie weghaal. Als de nachttemperatuur regelmatig boven de 6 graden is, haal ik de folie al weg. Dan kan namelijk de grote schoonmaak plaatsvinden en niet lang daarna kunnen de eerste tomatenplanten er al in.

woensdag 8 april 2009 - 21:40
Thanja

Thanja

Kwestie van gevoel en geduld
woensdag 8 april 2009 - 21:41
charelke

Charelke

Ja ik heb de noppenfolie nog steeds staan hoor aan de zuid-westkant alhoewel ik vandaag er ook ferm heb in gezweet in mijn serre toch wacht ik ook nog op een constantere nachttemperatuur boven de 6 a 7 graden,en vooral na de ijsheiligen.
vgr
Charelke
donderdag 9 april 2009 - 23:22
semperfi

Semperfi

Voilà, sé ... hartelijk dank.
Ik heb dus goed gehandeld, op 8/4 noppenfolie weggehaald.
zaterdag 18 april 2009 - 14:42

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon