menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Ik wil ganzen aanschaffen maar zoek info

bjorn_dierenliefhebber

Bjorn_dierenliefhebber

hallo iedereen mijn grootvader is een half jaar geleden overleden aan een fietsongeval, mijn moeke heeft een grote hobbytuin en een mooie groententuin ook nog een groot plein met gras wip en speelhuisje en glijbaan met zwier ongeveer 2/5 van het plein de rest is ''sjotplein'' maar wij voetballen er bitterweinig en er is ook nog een berg die moeilijk af te rijden is daarom zou ik mijn grootmoeder graag een koppeltje ganzen cadeau doen ( eerst toestemming aan haar vragen hoor) omdat het haar veel maaiwerk bespaart. Maar mijn moeke heeft schrik voor klagende buren ( geluidsoverlast) omdat de plein achter mensen hun tuin ligt haar tuin gaat ongeveer zoals een rechte hoek snapie? dus zoek ik informatie over ganzen welk zijn de ''stilste'' ganzen. ze komen op een stuk wei te staan van ongeveer 250 vierkante meter is dit genoeg om geen slijk te hebben en is 1 koppeltje genoeg om het gras kort te houden? hoe zie je of het een mannetje of vrouwtje is ? hebben ze een dicht hok nodig? hebben ze een vijvertje nodig? Is alleen gras genoeg of moet je ze bijvoederen? mischien volgen er nog vragen graag snel antwoord
dinsdag 31 juli 2007 - 21:08
Spuddy
woensdag 1 augustus 2007 - 23:08

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon