menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Verliefd tot over mijn oren

Ga naar meest recente reactie

myriam56

Myriam56

op een prachtige clematis namelijk :clematis josephine
-... ik heb nogal wat hoeken en muren vol te bouwen met klimmende bloemen... en heb al een regiment aan clematissen, ( ook wel omdat ik dan aan mijn grootmoederke moet denken) en met het snuffelen in blogs en site's kwam ik dus deze schoonheid tegen....

Bloemen & Planten

zaterdag 6 april 2013 - 18:03
Mari

Mari

Wow Myriam dat is inderdaad een hele mooie
zaterdag 6 april 2013 - 19:17
myriam56

Myriam56

Ik heb een tuincentrum gevonden die ze verstuurd, maar het zal te kort dag zijn, om ze deze maand te bestellen, we zijn amper een week in Belgie en al weer op weg naar frankrijk.... want ik laat ze dan bij theo zijn pa toekomen, die verzorgt zowiezo graag bloemen en planten, bij bakker hillegom waren ze niet te krijgen
zaterdag 6 april 2013 - 19:22
hanninkj

Hanninkj

Wacht maar tot je een paar goede regenbuien hebt gehad. De C. 'Josephine' moet je planten op een beschermde plek zodat de regen er niet bij kan. Dit is meestal het probleem met de dubbelen.

Ton
zaterdag 6 april 2013 - 19:31
myriam56

Myriam56

hey Ton, dank je voor de tip, ik heb dan een perfekte plaats....M.
zaterdag 6 april 2013 - 19:42
Mari

Mari

Goed dat je hem al gevonden hebt Myriam

Ik heb vorige week geluk gehad met mijn clematissen, op de jaarlijkse plantenmarkt hier bij ons stond de clematiskweker waar ik mijn clematissen wou gaan halen. Er waren al een paar van op mijn lijstje verkocht, maar heb er toch nog 5 kunnen vinden.
1 van de komende zaterdagen zoek ik toch is een bezoekje aan de kwekerij zelf te brengen voor de rest.

Groetjes Mari
zaterdag 6 april 2013 - 19:44
myriam56

Myriam56

hey Mari, ik heb tijd ...... er moet nog veel gebeuren... aan de tuin , de huizen binnen en buiten, de koer (wij zeggen de oprit, dus tussen twee huizen in) en de dreef... dat het gewoon iets is waar ik naar uitkijk... Het plezierige aan de afaire is, dat iedereen nu aan het timmeren, het zagen en het palen slaan is... ze willen niet voor ons onderdoen... en sommige tuinen daar is meschien in vijftig jaar niets aan gedaan.... meschien een deel jaloezie, meschien een beetje chauvinisme... voor ons speel het op dat vlak geen rol... als het maar allemaal netjes wordt, zonder een verkeerd woord !!
zaterdag 6 april 2013 - 19:54

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon