menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Een roosje

Ga naar meest recente reactie

Gehenna

Gehenna

Gekocht als Paul's Scarlet in den Aldi en was benieuwd welke kleur het zou zijn. Wel hier is ze dan.
De kleur op foto scheelt niet veel met in het echt. Flashy roze, licht geurend denk ik. Ik ruik toch wat roos tussen de geur van Brugmansia door.

Moet ik nu lachen of blijten? Er zit genoeg roze in de Fuchsia's.
Niet dat ze lelijk is hoor

Bloemen & Planten

donderdag 12 juli 2012 - 21:44
minouke

Minouke

ze is toch mooi Gehenna?

Als je de kleur toch wilt temperen kan je dat met blauw/paarsblauw maar dan zeker geen wit die het dan nog zou versterken.

groetjes ..enne ... ik vind ze prachtig
donderdag 12 juli 2012 - 22:00
Gehenna

Gehenna

Ja dat wel, ze is heel mooi en egaal gevormd. Ook een mooie bladkleur, groenrood. Maar totaal fout, daar moet een klimmer staan.
Nu staat ze zowat geplet tussen een autobandenbloempot, een bouwemmer compostgrond met kalebas en de zitbank

Veel te mooi om weg te doen, te fel roos om naast Minerva te staan. Alhoewel ...
Die boord moet toch herlegd worden. Dan kunnen we de border ineens dieper maken.
Zou zonde zijn om ze weg te doen zo schoon.

(hij hoort mij al komen )
donderdag 12 juli 2012 - 22:15
minouke

Minouke

Gehenna, Paul's Scarlet is een klimmer hoor, wordt meer dan 4m.
De kleur zou wel roder moeten worden dan op de foto, 't is ook ééntje die overvloedig bloeit.
Ken iemand die ze heeft en daar staat ze als een waterval van bloemen.
vrijdag 13 juli 2012 - 07:01
Gehenna

Gehenna

Volgend voorjaar gaan kopen bij een kweker.
Dan ben ik zeker dat het de juiste is
Er zijn nog rode klimmers maar Scarlett zal ook de bovenkant van de pergola bedekken.

Meneer moest lachen met mijn diepere border 'ik wist da wel, ge moet mij u ni leren kennen zulle' zei hij
vrijdag 13 juli 2012 - 15:28
minouke

Minouke

ach Gehenna, vrouwen weten wel beter
en we hebben geduld en charme ...

maar om zeker te zijn dat ze Paul's Scarlet is kan je ze nog gaan vergelijken in het Coloma rozenpark te st-Pieters-Leeuw, daar staat die wel
http://www.sint-pieters-leeuw.be/content/content/record.php?ID=306
vrijdag 13 juli 2012 - 16:24

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon