menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Asclepiads-dag

Ga naar meest recente reactie

AndreV

AndreV

Weet iemand of er dit jaar weer een asceps-dag is bij Cok Grootscholten?
Kon er de vorige jaren niet bij zijn wegens op reis. Nu niet op reis wegens geen geld, vandaar
vrijdag 4 mei 2012 - 14:47
cactelders

Cactelders

Was dat niet steeds de laatste zondag van mei?
zaterdag 5 mei 2012 - 13:30
Paronoto

Paronoto

Simpel..vraag het hem Telefoon, E-mail, WS....
zaterdag 5 mei 2012 - 14:52
Botanist

Botanist

Die gaat inderdaad door op zondag 27 mei vanaf 10 uur.
Als er iemand een plaatsje vrij heeft zou ik er graag weer eens naartoe gaan.
zaterdag 5 mei 2012 - 15:28
jako

Jako

Jammer jongens, maar Lophophora heeft er gisteren alles opgekocht !!!
Grapje
zondag 6 mei 2012 - 10:56
Mamamia

Mamamia

Wat bedoel je met alles opgekocht, overweegt Cok om er mee te stoppen??

Groetjes,Mia.
woensdag 9 mei 2012 - 10:07
jako

Jako

Natuurlijk niet Mia, wij zijn er vorige week zaterdag gewoon met de club langs geweest op onze jaarlijkse uitstap.
Wees gerust er staan er nog duizenden te wachten op kopers !

Mia, heb je nog steeds het zelfde e-mail adres ?

Jacky
woensdag 9 mei 2012 - 10:17
Mamamia

Mamamia

amaaiii....je hebt me laten schrikken, die moppen vind ik niet zo leuk!
Ik heb nog steeds hetzelfde mailadres en hoe gaat het met je planten na deze winter?

Gropetjes,Mia.
woensdag 9 mei 2012 - 10:22
jako

Jako

Mia

Kun je eens checken in je mailbox, ik heb je op woensdag 2/5 een mailtje verstuurd maar ik heb geen idee of dit wel bij jou is aangekomen.

"Hoi Mia

Hoe is het daar bij jou met de planten ? Zijn ze met zijn allen goed de winter doorgekomen ?

Hier ten huizen zijn er heel wat verloren gegaan, gewoon verkurkt (opgedroogd of zoiets ….)

Vooral de jonge plantjes die nog in de seramis stonden om te wortelen en deze die verpot werden na het ELK vorig jaar hadden het zwaar te voorduren. Ook het zeer zonnige weer in maart heeft ze precies geen goed gedaan. Bloemknoppen zijn ook nog amper te zien.

Met de club gaan we nu zaterdag naar Westijn - Cok Grootscholten - Aad Vijverberg en daarna naar Lakerveld."


Ik heb hier namelijk de laatste dagen heel wat problemen met mijn computer !

Jacky
woensdag 9 mei 2012 - 10:36
Discolover

Discolover

Even gemaild met Cok ivm de Asclepiadag.
Deze gaat inderdaad door op zondag 27 mei 2012 (zoals steeds de laatste zondag van mei).
Er zullen twee lezingen gegeven worden, één door Paul Shirley en één door Cok Grootscholten zelf. Aanvang lezingen tussen 12 en 13 uur.
Onderwerpen werden niet meegedeeld.
Mvg,

Peter.
woensdag 9 mei 2012 - 11:05
Mamamia

Mamamia

Ik heb je mailtje ontvangen maar het stond op mijn man zijn P.C. ( vandaag pas gezien ) Ik heb liever dat het bij mij komt hier is mijn adres [email protected]
geef me het uwe ook eens terug want ik heb ook problemen gehad!

Ik heb niet veel schade gehad deze winter doordat ik de planten van de zolder naar een bergplaats heb gebracht met verwarming toen het zo koud werd.
Met stekken of jonge plantjes is het altijd een probleem om de winter in te gaan.
Er zijn er wel enkele die het begeven hebben maar meestal heb ik er dan nog wel eentje van.
Ik ben tevreden met het resultaat maar nu mag voor mij het weer wat verbeteren,
meer zon zal ze goed doen! Ik maart zat ik in Amerika en daar was het ook zonnig.

Groetjes,Mia.
woensdag 9 mei 2012 - 11:06

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon