menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Fotoverslag Tjechie

Ga naar meest recente reactie

cactelders

Cactelders

De fotos staan er al op ,de ondertitteling volgt.
http://picasaweb.google.com/sleennap
vrijdag 7 mei 2010 - 18:54
Harry54

Harry54

Tsjong, bij Gerhard Kliem had ik graag eens een paar uur rondgelopen. Van de ene verbazing in de andere zo te zien.
Harry

ps. Haage: nog altijd even duur zo te zien.
vrijdag 7 mei 2010 - 20:02
cactelders

Cactelders

Om te kopen ben je beter af op het ELK maar om de ogen de kost te geven is het een paradijs.
vrijdag 7 mei 2010 - 20:33
Wiebe

Wiebe

Prachtig!

Wiebe
vrijdag 7 mei 2010 - 21:33
Dany

Dany

Heel erg mooie planten en ook mooie foto's van Tsjechië.
Waar zitten die mannen ergens, ik ga van de zomer naar Tsjechië op reis nl. naar Zuid-Bohemen niet ver van Ceske Budejovice indien dit niet te ver uit de buurt is zou ik ook wel enkele liefhebbers willen bezoeken.
vrijdag 7 mei 2010 - 21:55
cactelders

Cactelders

Wij zaten in de driehoek Usti nad Labem , Praag en Pilsen das een eind weg van Uw reisbestemming . Ik heb U een pm gestuurd met onze route .
vrijdag 7 mei 2010 - 22:13
snah

Snah

Prachtig de eerste twee reportages,
De rest kijk ik morgen,hier word je blij en hebberig van
Hans
zaterdag 8 mei 2010 - 09:04
stekeltje

Stekeltje

Tsjong, bij Gerhard Kliem had ik graag eens een paar uur rondgelopen. Van de ene verbazing in de andere zo te zien.
de foto's geven maar een kleine indruk van wat je daar allemaal ziet tis niet te geloven Warken (mijne echtgenoot) kan er nog niet over zwijgen
zaterdag 8 mei 2010 - 09:10
Paronoto

Paronoto

Geraak er niet op uitgekeken.... Souvenir, souvenir... waar is de tijd.... Bravo!
zaterdag 8 mei 2010 - 16:15
Wardje

Wardje

aan Dirk en zijn medegezellen kan ik enkel zeggen dat dit een prachtreis moet geweest zijn en wij hebben het maar van de foto's, wat moet dat in het 'echt' zijn, sjonge, jonge
bedankt voor het 'delen' van de fotos

Marc
zaterdag 8 mei 2010 - 21:38
dagVE

DagVE

ziet er goed uit, en ik die dacht dat tsjechie naast belgie gekend was voor zijn bier, geen enkel pintje te zien ... sober reiske
zondag 9 mei 2010 - 07:36

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon