menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Bloemkleur wilde bramen..

cetinel

Cetinel

ik heb op mijn perceel waar we aan het bouwen zijn en dat uitkomt op een bos,langs de dreef bramenstruiken staan..
vorig jaar toen we het hadden gekocht was ik van zin om alles uit te doen en er later nadat de afschijding er stond een stekelloze braam(thornless evergreen had ik vroeger hier staan)te planten.
door omstandigheden heb ik ze nog niet uit kunnen doen(rugproblemen etc)
nu staan ze dus weer heel groot en zijn beladen met bramen waarvan we telkens snoepen als we er zijn
eerst dacht ik dus dat het gewoon wilde bramen waren,maar ze bloeien roze en de bloemen zijn naar mijn gevoel ook groter dan die van gewone bramen(drie cm doorsnee ongeveer denk ik)
nu denk ik dus dat het mischien geen wilde bramen zijn maar ooit aangeplant door iemand??
nu twijfel ik weer of ik ze wel zal uitdoen( ze staan bijna honderd meter van het huis,dus veel last zal ik er niet van hebben dacht ik
als ik ze gewoon fatsoeneer en in toom hou??
ik dacht dat wilde bramen wit bloeiden??
woensdag 25 juli 2007 - 08:32
samsung

Samsung

waar ik altijd wandel staan massa's bramen, de bloesems zijn wit en roze. Misschien zijn het gewoon andere soorten die op één of andere manier daar terecht zijn gekomen. Ik zou ze zeker niet uitdoen, lekker genieten
woensdag 25 juli 2007 - 10:34
Helianthus

Tekst aangepast

Helianthus

Zolang ze niet woekeren zou ik ze ook laten staan en zoals samsung al aangaf, er gewoon van genieten !

Groetjes, Gert.
woensdag 25 juli 2007 - 17:05

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon