menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Fotoboek

Ga naar meest recente reactie

Lungsey

Lungsey

Nog even over de mogelijkheid van het samenstellen van een fotoboek...... (zie "allemaal beestjes" > "hier ben ik weer"). Het lastigste denk ik zal zijn om de copyright kant van het maken van zo'n boek te regelen, niet iedereen zal misschien zijn foto's in het boek willen zien? Of juist wel natuurlijk, zeker als je toch zo'n mooie tekst in je foto's kunt verwerken.....
uh, ik ben hier effe gewoon aan het brainstormen, ben mijn 2e week vakantie begonnen, woohoo [afbeelding verwijderd niet-https] en heb alle tijd.

Een paar maanden geleden heb ik voor mijn collega een foto-kalender gemaakt met allemaal foto's van mijn werkplek (niet van patienten natuurlijk ivm privacy). Ik had collega's die poseerden op allerlei gekke manieren, al vluchtend over het hek, in de separeer etc, en verder allerlei herkenbare dingen waardoor mijn collega nog jaren lang kan terug denken aan de reden dat ze weg ging

De kalender kostte bijna 20 euro, maar is wel de moeite waard geworden. Het geheel ziet er echt professioneel uit, met teksten, lettertypes, kleuren, achtergronden etc die je allemaal zelf kunt kiezen. Er zijn allerlei dingen die je kunt laten drukken, alles lever je gewoon digitaal aan. Er zou dus best een fotoboek gemaakt kunnen worden, of een agenda, of een tuinkalender met tips, enzovoorts.
donderdag 26 juli 2007 - 16:56
corrielat

Corrielat

Heel goed idee Lungsey,

Ik wil als eerste me opgeven voor een kalender met foto's van onze prive tuinvrienden fotografen,
dit lijkt me heel byzonder om te hebben,
donderdag 26 juli 2007 - 17:46
rialle

Rialle

Ja Lungsey, dat is ook een leuk idee zeg. Dan kunnen ze uitzoeken waar ze het liefste in of op willen staan met hun foto's.

Ben benieuwd wat de fotografen er zelf van zeggen!

Groetjes Rialle
donderdag 26 juli 2007 - 19:43
samsung

Samsung

Wij zijn profesionele fotografen/videografen.
Via onze site kan je percent krjigen bij Pixbook.
Wij hebben daar zelf NIETS aan. De winst die wij er op maken gaat naar "kom op tegen kanker'.
Je kan dat allemaal lezen op onze site, maar ik weet niet of ik ze hier mag vermelden.
Indien interesse, stuur PB.
Ik maak fotoboeken voor mijn klanten
donderdag 26 juli 2007 - 22:27
rialle

Rialle

Aha!!! Vandaar die prachtige plaatjes allemaal!
En wat een mooi doel om je winst aan te geven. De strijd tegen kanker is nog lang niet gewonnen!!

Je schrijft " wij zijn professionele fotografen. Mag ik vragen wie zijn wij ?

Ik heb wel interesse om eens op jullie site te kijken, ik schrijf je een pb.

Groetjes Rialle
vrijdag 27 juli 2007 - 00:23
rialle

Rialle

Er staat geen e-mail button bij jou naam. Ik probeer het morgen nog eens.

Groetjes Rialle
vrijdag 27 juli 2007 - 00:27
Esem

Tekst aangepast

Esem

samsung,
Als je wil mail mij ook eens de site door aub.
Gr Esem,
vrijdag 27 juli 2007 - 00:38
samsung

Samsung

heb de site in mijn profiel gezet hoor.
Mijn man is dus videograaf en ik fotograaf. Sinds een anderhalf jaar hebben wij onze zaak.
Wij doen vooral huwelijksreportages.
Ikzelf ben verknocht aan natuurfotografie. Ik woon dan ook in een gedroomde omgeving.
Ik zou makkelijk voor 10 jaar kalenders kunnen vullen LOL.
Ik ga trouwens beginnen aan een fotoboek over zwarte zwanen.
vrijdag 27 juli 2007 - 08:37
corrielat

Corrielat

Hallo Samsung, ik heb via jou link de website proberen te openen, ik krijg te lezen
Pagina waar u naar vraagt bestaat niet meer.
vrijdag 27 juli 2007 - 08:50

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon