menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

BEERVELDE 10-10-2010

Ga naar meest recente reactie

Jeannette1

Jeannette1

Beste forummers/sters,

Wat een prachtig weer hebben wij gehad in Beervelde, kwam dit nu door de fijne wens die José ons meegaf met haar 3 zonnetjes?
Als dit zo is, dank je wel José, je zonnetjes hebben dan wel geholpen.
10-10-2010 was voor velen van ons wel de moeite waard, mede door ons aller Kurt die ons (op deze speciale dag), allemaal tracteerde op een gratis toegangskaart voor de open tuinen in Beervelde.
Namens ons allen hartelijke dank Kurt hopelijk komt er nog eens zo'n fijne en gezellige dag als wij nu allen gehad hebben.
Het weer hebben wij ook meegehad, dus wat je verdient krijg je ook!
Dan zal ik nu beginnen met een collage te plaatsen die gemaakt is door Ger, na deze foto zullen er nog velen volgen hoop ik!
Laat de leuke, mooie, gezellige foto's maar komen!
Groetjes van een oververmooeide maar zeer voldane Jeannette

[afbeelding verwijderd niet-https]
maandag 11 oktober 2010 - 15:05
hannibal

Hannibal

Tranen met tuiten en sloten kwijl omdat ik er niet bij kon zijn.

Voor alle forummers/sters: hiepperdepiep hoera om er geweest te zijn, voor Kurt: Merci. Voor Jeannette: bedankt. Mensen doe zo voort dan geraken wij eens op de koffie in het salon van de Graaf in plaats van op het bordes! (eigenlijk ook een prestatie hoor want iedereen komt van her en der)

Groetjes, Hannibal
maandag 11 oktober 2010 - 19:29
leeuwtje

Leeuwtje

Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad.
Het is me helaas glad ontschoten door alle drukte. Ik had graag ook gekomen.
maandag 11 oktober 2010 - 21:13
kerstkind

Kerstkind

Hee Jeannette,
het had zeker heel wat voeten in aarde voordat ze allemaal op de foto
stonden?
Maar uiteindelijk gelukt.....een mooi, geselecteerd gezelschap.
Ik geloof best dat jullie schik hebben gehad.

@leeuwtje,
dat je het druk hebt, is hopelijk een goed teken.
Hoe gaan de zaken trouwens??
groetjes José
maandag 11 oktober 2010 - 21:36
leeuwtje

Leeuwtje

Gezellig druk!
maandag 11 oktober 2010 - 21:52
Lino

Lino

Gratis ?
Had ik dat geweten...

Het was inderdaad een schitterend weekend!
dinsdag 12 oktober 2010 - 07:52
rialle

Rialle

Hartstikke leuk dat jullie het zo fijn en gezellig hebben gehad! De foto's zijn ook mooi, en volgende keer hoop ik erbij te staan!

Groetjes Rialle
dinsdag 12 oktober 2010 - 08:31
Gehenna

Gehenna

Ik heb aan jullie gedacht toen we in de keuken stonden te zweten op ons gelegenheidsrestaurant
Wat een stralend weer zeg!
We zullen ons uiterste best doen om erbij te zijn volgende keer
dinsdag 12 oktober 2010 - 18:55
Jeannette1

Jeannette1

Hai Gehenna,

Sorry dat ik nu pas reageer, had het te druk met de kids.
De volgende keer is begin mei 2011, ik hoop dat je dan wel van de partij kunt zijn net als alle anderen die nu niet konden.
Wat voor gelegenheidsrestaurant is het wat jullie hebben?
Hebben jullie er ook een website van? dan zou ik jullie net als vele forummers kunnen linken in mijn website.
Groetjes, Jeannette

http://www.jeannettesstek.nl/
zondag 17 oktober 2010 - 17:45
Jeannette1

Jeannette1

Hai Marianne,

Het voordeel van deze site is, dat ook particulieren er kunnen bestellen voor dezelfde prijs.

Dit alles wordt ook goed betaald door hen aan de makers/sters, men wordt door F&B beter betaald dan door de fabrieken en andere groothandels..

Zij kopen bij mensen die het goed en mooi maken (zonder kinderarbeid) en die het geld hard kunnen gebruiken zodat hele families er van kunnen leven.

Op dit moment zijn zij bezig met een nieuwe website, opdat zij dan ook alles via Kashmir kunnen regelen.

Bedankt voor je reactie, de kids komen dinsdag, dan zal ik het ze laten lezen.

Groetjes, Jeannette
maandag 18 oktober 2010 - 08:45
Jeannette1

Jeannette1

Hai Marianne,

Gezonde concurentie is altijd goed, maar geef mij je gegevens, website, naam en adres plus emailadres even per email of p.b.tje door, dan breng ik jullie even met elkaar in contact als je dat wilt.
Vast bedankt en groetjes, Jeannette
maandag 18 oktober 2010 - 17:18
Jeannette1

Jeannette1

Hai Marianne,

De p.b. ontvangen en de kids komen vanavond als het goed is.
Dan zal ik ze de gegevens wel geven, zodra ik meer weet, geef ik je een mailtje oke?
Groetjes, Jeannette
dinsdag 19 oktober 2010 - 19:29
bloemetje

Bloemetje

dag Jeannette. Wat was het weer een gezellig samenzijn,daarbij nog een lekker weertje.We kijken al uit naar de volgende. Trouwens weer een leuke foto hé.

groetjes Vera en Natasja en Julia
daaaaaaag
dinsdag 19 oktober 2010 - 22:18
Jeannette1

Jeannette1

Lieve allemaal,

Helaas was deze dag niet zo als wij gehoopt hadden, dit... door een persoon die ik voor geval hij ons niet kon vinden of zo mijn mobiele nummer gegeven had, maar er helaas géén gebruik van maakte toen hij ons niet kon vinden.
Ik weet niet tot hoelaat wij met de eigen groep daar gezeten hebben bij het gezellige koffiehuisje, maar dat weten jullie wel denk ik, daar was het inderdaad ouderwets gezellig.
Deze heer blijkt naar binnen gegaan te zijn met zijn gezin, terwijl wij nog met z'n allen aan de koffie zaten.
Hierdoor moest hij alle 3 de kaarten zelf kopen en bleef ik met de drie gratis toegangskaarten zitten.
Ook gaf deze heer mij geen hand, waardoor ik aannam dat het met een bepaald geloof te maken had.
Ik had namelijk aan iedereen die zou komen, in de emails geschreven, dat wij bleven wachten tot de laatste binnen waren.
Wij zijn buiten het park blijven zitten tot 13.15 uur, tot Ger het echt wel genoeg vond omdat wij om 14.00 uur bij elkaar op het bordes van de Graaf een groepsfoto zouden nemen.
Dit hebben wij nog net geredt, maar onze dag was toen voor mij al voorbij!
Hierna zijn wij naar Wilma Timmermans geweest en hebben een klein rondje kunnen lopen, toen was de dag al voorbij.
Volgende keer zal ik het zeker niet meer op deze manier doen!
Had ik mijn telefoonnummer dan voor niets gegeven???
Door dit alles, heb ik jullie ook niet meer gezien om afscheid te nemen of ons puppy Sunny te begroeten, wat mij veel pijn deed.
Door dit alles, was ik helemaal van slag en hoop, dat dit nooit meer voor zal vallen en Ger en ik weer eens een ouderwets fijn gezellig Tuinadviesforumreisje mogen beleven volgend jaar.

Mei 2011 staat al in onze agenda en dan zijn wij er voor jullie en zeker niet in de laatste plaats voor Moeke!!!
Lieve groetjes, Ger en Jeannette
dinsdag 19 oktober 2010 - 23:08

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon