menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Witte rozen

Ga naar meest recente reactie

Mamaatje

Mamaatje

Na die lange winter, die maar schijnt te blijven duren, heb ik toch weer wat borders proper gemaakt, eentje ga ik heraanleggen, joepie!! Ik heb al eenalgemeen idee, middenin prijkt al een prachtige, wintervaste (?) palm, wat tuingerariums errond, en er komt nog lavendel bij. Nu wil ik héél graag, al lang, trouwens, mooie witte rozen. Liefst een variëteit die de hele zomer bloeit, geen last heeft van ongedierte, niet te hoog is, ..... misschien nog lekker ruikt ook. Ik heb ooit de klimroos "schneewitchen" gehad, maar die liet mij erg in de steek, waarschijnlijk omdat ze op de verkeerde plaats stond. Dus nu wil ik de beste roos, op een heeerlijk plaatsje. Kan iemand mij raad geven?
Dankjewel
dinsdag 24 maart 2009 - 11:23
Detuinenindemen

Detuinenindemen

Als ik het goed begrijp, wil je nu geen klimroos.
Veel mooier dan Schneewitchen vind ik Karen Blixen en Royal Philharmonic. Beide zijn ook voor het snijden van bloemen heel geschikt en ze zijn heel gezond.
dinsdag 24 maart 2009 - 12:40
minouke

Minouke

Ik vind Maria Mathilda (Lens) ook beter dan Schneewitchen, bloeit ook de hele zomer lang maar is steviger en licht geurend (zie plantengids)
woensdag 25 maart 2009 - 11:42
tuinplantonline

Tuinplantonline

een mooie witte laag blijvende roos is de Rosa (KO) White Morsdag

groetjes tuinplantonline
woensdag 25 maart 2009 - 12:22
Mamaatje

Mamaatje

Ik wil inderdaad geen klimroos, maar een laagblijvend struikje. Bedankt al voor jullie voorstellen. Ik ga de betreffende rozen "opgooglen" op er kennis mee te maken. Dan kan ik zien welke het meest geschikt is voor wat ik wil.
woensdag 25 maart 2009 - 16:07

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon