menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Tuinfrees huren te koop

Ga naar meest recente reactie

Peppody

Peppody

Daar ik een tuin heb van 1000 m2 en alle centjes op zijn... (bij wie niet tegenwoordig) ben ik op zoek naar een hele goedkope tuinfrees die het aankan om een flink stuk kleigrond om te zetten. Als iemand er eentje te huur weet in Zuid-Limburg regio Landgraaf zou dat ook perfect zijn. Ik krijg het in m'n eentje niet klaar om het om te spitten Heeft iemand tips? Alvast bedankt!
donderdag 31 januari 2008 - 14:23
Detuinenindemen

Detuinenindemen

Peppody,
Wij huren elk jaar een frees bij een verhuurbedrijf, die zitten overal wel. (Maar een naam hier doorgeven reclame zijn) Tja en een tip, die je misschien zelf al had bedacht: zorg dat het droog is want anders loopt elke frees vast in de klei.
donderdag 31 januari 2008 - 14:53
Esem

Esem

Ken je niemand in de buurt met een handploeg?
Ik heb vorig jaar door problemen met mijn rug iemand gevraagd met een handploeg die voor mij het stuk wilde komen omploegen.(+:- 1200 m2)
Voor ik dacht 30 € was de klus geklaart,en ik mijn rug gespaard.
Gr Eddy,
donderdag 31 januari 2008 - 17:19
deHaan

DeHaan

Het is dat je zo ver woont, anders kon ik bij je komen frezen en/of ploegen.
donderdag 31 januari 2008 - 21:45
Peppody

Peppody

Inderdaad erg jammer. Van zo'n grote 2wiel treker kan ik alleen maar dromen. Zelfs een occasion bij een firma is nog erg prijzig.
En voor huren betaal je al gauw 180 euro voor een weekend en da's dan maar een klein apparaat.

bedankt voor de reacties.
vrijdag 1 februari 2008 - 10:14
felix

Felix

Nu, dat gaat wel heel snel, met zo'n frees. Ik heb er ook eens eentje gehuurd om een stukje van mijn tuin, ongeveer 5 are te doen. Wel, die klus was op maximaal twee uur geklaard. Vaak kan je die dingen ook enkel een voor- of namiddag huren. En dan bespaar je ook.

Ik ben het snel even gaan opzoeken. Het huren van een hydraulische bakfrees 16 pk bij een verhuurbedrijf kostte mij 55 euro voor een dag (plus btw dan nog). Daarmee hebben we die 5 are gedaan en dan ben ik nog naar mijn broer gereden die ook nog een stukje gedaan wilde.

Dus dat bleken de grote kosten niet.
maandag 4 februari 2008 - 10:51

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon