Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Hoi hoi .
Naast onze fruitbomen komen 2 "fruit" boompjes uit de grond.
In de buurt staan 1 gala appel 1 nashi peer 1 reine victoria en 1 wilde platte perzik, allen het blad komt met geen ander overeen ?????
Wie weet wat dit is anders gaat de snoeischaar erin (misschien zonde)
Het lijkt op de uitloper van de wortelstok van een pruimenboom: ik heb dit zowel
bij de entstam van mijn prunus als bij de stam van de reine claude. Ik knip ze
zelf altiijd weg, maar moet er wel eerlijk bij zeggen dat de reine claude zo'n uitloper
is van een prunus, die bij mijn vader in de tuin stond...
Hoi hoi
Alles wat hier staat zijn halfstam geent dus zal het een uitloper van onderstam zijn moet ik alleen gaan opzoeken waarop het fruit geent is.
Bedankt voor het antwoord zal het boompje nog laten staan en opzoeken wat het is.
MvrG Hansleo