menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Bloemen aan de aardbei

Ga naar meest recente reactie

tantelies

Tantelies

Een paar weken geleden heb ik een ostara gekocht. nu komen er bloemen aan Mijn aardbeien plant. kan dat nog deze tijd van het jaar?
donderdag 29 september 2011 - 18:01
printemps

Printemps

Ik heb ook aan 1 struikje vruchten (andere soort)
Ik laat ze hangen zal wel zien wat er van komt maar ze zullen niet zo lekker zijn als die van de zomer
donderdag 29 september 2011 - 18:14
tantelies

Tantelies

Ik heb ook uitlopers maar ze hebben nog geen wortels ze lig gewoon op de grond wat moet ik er meedoen?en
donderdag 29 september 2011 - 18:18
Pieter2

Pieter2

Ik heb vandaag nog een aardbei gegeten. Er moeten nog een 5-tal stuks rijpen.
donderdag 29 september 2011 - 19:05
tantelies

Tantelies

Kan het kwaat voor de plant?
donderdag 29 september 2011 - 19:06
Borsalino

Borsalino

Kan zeker geen kwaad, Ostara is een doordrager, die moet niet zoals bij 1maaldragers nu inwendige bloemstengels aanleggen voor volgend jaar.

Mijn doordragers Evie 2 geven nog volop massa's dikke aardbeien, en er zijn nog massa's groene onderweg en nieuwe bloemstengels.
Gaan geven tot de vorst eraan komt.

Mijn Evie's 2 komen me de strot uit.................................
donderdag 29 september 2011 - 19:21
renate67

Renate67

Ik heb 1x dragende aardbeien maar ik weet niet welke, maar daar zitten nu ook weer een paar bloemen in.
Renate
donderdag 29 september 2011 - 19:33
Gehenna

Gehenna

Tantelies trek het u ni aan ik heb die 'zotte aardbei' ook en die heeft een hele winter onder de sneeuw bloemen gehad. Geen vruchten natuurlijk.
De hele zomer stond hij erbij alsof hij aan't verleppen was en nu begint hij weer goed door te bloeien en er hangen zelfs al vruchtjes aan. Just hetzelfde als vorig jaar hé, in september word hij wakker.
En de mijne heeft ook helemaal geen uitlopers gemaakt.

Normaal is het een doordrager maar de mijne draagt blijkbaar enkel in de herfst en de winter. De zotte aardbei dus.
donderdag 29 september 2011 - 22:14

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon