menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Groot net gezocht

Ga naar meest recente reactie

Limoncello

Limoncello

Ik zou voor mijn boomgaard een zo groot mogelijk net willen spannen maar weet niet of er een net bestaat van, laat ons zeggen, 50m².
Als jullie weten waar dit te vinden is, laat maar weten
zaterdag 11 april 2009 - 10:47
Victor44

Victor44

Ik heb er enige jaren geleden besteld in Nederland bij :
Torimex nettenfabriek
Kalkbrandersstraat 5
2222 BH Katwijk
Nederland
Tel:071 4028434
Groetjes Victor.
zaterdag 11 april 2009 - 15:59
spinty

Spinty

ik heb een garnalen net gekocht bij een winkel voor visserijbenodigdheden aan de kust (stellendam)
dit zijn zeer stevige netten en zijn niet duur

groetjes

Mat

zaterdag 11 april 2009 - 18:24
Figo

Figo

Het Vlaams Zaadhuis in Waarschoot heb ik er al een paar maal gekocht. Van de meter af, 10 meter breed...
Bestaan in verschillende diktes en maaswijdtes. Als voor een fruitkooi is, opletten met te grote mazen. Mijn eerste had gaten van 5 op 5 cm, en de merels aten meer kersen dan ik. Nu is de maaswijdte die ik heb 2,5 op 2,5 , en dat kan nog alles niet buitenhouden. Vooral koolmeesjes hebben al snel de truc door hoe ze er toch door kunnen vliegen...
Probleem is ook dat hoe kleiner de mazen zijn, hoe meer draad er zit, en dus minder zonlicht erdoor komt, en bovenal hoe moeilijker het is voor de insecten om erdoor te komen voor de bevruchting...
vrijdag 8 mei 2009 - 07:19
Limoncello

Limoncello

Ik heb netten gevonden 4mx10m maar de maasbreedte ken ik niet. Maar in neem aan dat ze in de visserijwinkels (als die bestaan) dat die stevig genoeg zijn.
vrijdag 8 mei 2009 - 07:34

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon