menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Litchilychee

blackanees

Tekst aangepast

Blackanees

ik ben dus al een tijdje bezig om wat plantjes te verkrijgen van deze vrucht en heb resultaat behaald bij het zaaien van de pitten heb nu 5 redelijke plantjes van ongeveer 20 centimeter en loopt nog steeds uit. ook heb ik longan gezaait verwant van litchi. hou ze gewoon binnen

er is niet veel te vinden over hoe je deze plant moet onderhouden.

iemand ervaring met wat voor soort mest en vanaf wanneer mag dit aangezien het nu nog een klein plantje is en het knippen/snoeien van het plantje. wat is eignelijk de beste soort grond.
hoop dat iemand me verder kan helpen

groetjes mike
woensdag 30 juli 2008 - 20:14
Rita1960

Tekst aangepast

Rita1960

Conditions to plant your Lychee are best in a full sun location with wind protection. Plant in an enriched soil and mulch your tree to keep your soil on the moist side. If you can do that and want your very own Sweetheart Lychee, today is your day

Hallo Mike,

Misschien kun je iets met het bovenstaande. Geplukt van internet.

volle zon, beschut tegen wind, plant in goede grond en mulchen om de grond vochtig te houden!

succes,

Rita
woensdag 30 juli 2008 - 21:54
blackanees

Blackanees

Conditions to plant your Lychee are best in a full sun location with wind protection. Plant in an enriched soil and mulch your tree to keep your soil on the moist side. If you can do that and want your very own Sweetheart Lychee, today is your day

Hallo Mike,

Misschien kun je iets met het bovenstaande. Geplukt van internet.

volle zon, beschut tegen wind, plant in goede grond en mulchen om de grond vochtig te houden!

succes,

Rita


thanx is weer beetje info helpt altijd ^^

nog meer info is altijd welkom dus iedereen barst maar los
donderdag 31 juli 2008 - 18:34

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon