menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Druivelaars

Ga naar meest recente reactie

sylvain

Sylvain

[b]beste mensen met naar julie raad te volgen moet ge nu myn 5 druiven laars zien staan een pracht spytig kan ik geen foto op myn profiel geven het lukt niet maar toch bedankt (+-1meter 80cm hoog)
zondag 30 juli 2006 - 16:07
florentina

Florentina


Sylvain,

Je beleeft er dus van het eerste jaar al plezier aan, nu kan je al dromen van volgend jaar.
Je hebt hier al wat druivelaars en nuttige wenken gezien, het zal je wel lukken !
mvg, florentina
zondag 30 juli 2006 - 18:34
sylvain

Sylvain

het is fyn om ze zien te groeien florentinaen in elk geval bedankt voor de wyze raad maar als die boven de draad komen dat is +-2meter mag ik dan daar afknippen
zondag 30 juli 2006 - 21:24
florentina

Florentina

Sylvain,

Je moet weten of je je druivelaars nog hoger wil leiden of ze laten stoppen op 2 meter hoogte.
Als 2 m hoog je eindpunt is, dan kan je inderdaad afknippen.
Op foto's hier bij andere topics heb je goed kunnen zien wat je kan doen met de vertakkingen.
Nu er regen gevallen is zullen je druivelaars misschien nog een sprintje trekken en zit je weldra
aan je 2 meter !
mvg, florentina
dinsdag 1 augustus 2006 - 23:50
sylvain

Sylvain

dank u florentinadanga ik hem knippen op de hoogte van de draad en dan volgend jaar kan ik ze leiden in ieder geval bedankt florentina groetjes
woensdag 2 augustus 2006 - 14:37
sylvain

Tekst aangepast

Sylvain

beste florentina dit zyn myn druivenlaars als eerste jaars zo ik ken er niets van groetjes staan ze goed het zyn twee soorten ene is boscoop de andere van der laan kan dat

[afbeelding verwijderd niet-https]
zondag 3 september 2006 - 21:45

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon