menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Iemand vijvervissen teveel

Ga naar meest recente reactie

hoorebee

Hoorebee

Als er iemand vissen te veel heeft, en deze mogen gratis weg, gelieve me dan een seintje te geven.
Had zelf net kuis gehouden in men vijver, en heel deel verkocht, maar nu heeft een kennis van me visjes nodig voor zijn vijver., en kan ik zo direct niets meer missen. Dus als iemand van jullie vissen teveel heeft...hij heeft er plaats genoeg voor! Ze krijgen een ruime vijver ter beschikking!
Liefst in de omgeving van het Leuvense (ruime straal van ~20 a 30km).
Alvast bedankt!
vrijdag 4 mei 2007 - 18:12
Esem

Esem

hoorebee,
Ik heb geen vissen te veel hoor,
maar je legt het weg goed aan boord.
Je vraagt gratis vissen maar je verkoopt de jouwe wel.
Goed gezien van jou.
Gr Esem,
zaterdag 5 mei 2007 - 02:08
hoorebee

Hoorebee

Ja ik heb een heel deel van mijn vissen weggedaan!
Maar deze vissen zijn niet voor mezelf, en omdat ik er zelf direct geen meer kan missen, heb ik deze oproep gedaan!
Ik weet dat er soms mensen gratis wat vissen wegdoen, en had hem beloofd dat ik eens ging horen, omdat hij wel wat visjes wou, en er liefst niet teveel geld aan wou uitgeven!
Don't worry, het is zeker niet men bedoeling hier visjes te ronselen en dan door te verkopen, als je hiervoor vreest!
maandag 7 mei 2007 - 16:33
jean

Jean

Kan je niet beter je kennis de mogelijkheden van dit forum tonen?
Daar heeft hij meer aan denk ik.
Groetjes.
dinsdag 8 mei 2007 - 00:46
hoorebee

Hoorebee

Ja weet t, en had het hem ook al gezegd, maar hij heeft nog geen internet, en heeft het niet direct nodig ook niet, zegt hij. Dus zolang hij internetloos is help ik hem wat met zoeken op het net.
dinsdag 8 mei 2007 - 15:54
hutsebauta

Hutsebauta

Hoorebee

Heb een honderdtal vissen te veel en wil ze gratis weggeven. Woon in Aalst.

Hutsa
donderdag 31 mei 2007 - 00:21
saske

Saske

Hoorebee

Heb een honderdtal vissen te veel en wil ze gratis weggeven. Woon in Aalst.

Hutsa



ik wil er ook wel wat hoor! heb een vijver van 1800 m² ongeveer
vrijdag 1 juni 2007 - 16:05
hoorebee

Hoorebee

Hoorebee

Heb een honderdtal vissen te veel en wil ze gratis weggeven. Woon in Aalst.

Hutsa


Ik heb je een mailtje gestuurd. Kan je me mailtje terug sturen?
Ik heb echter geen toegang tot men mail in het weekend.
Alvast bedankt.
vrijdag 1 juni 2007 - 20:12
bollebibik

Bollebibik

hallo allemaal, ik ben nieuw hier, hoe een avatar plaatsen weet ik nog niet, enz enz...

Ergens kan ik begrijpen dat iemand met een téveel aan vissen zijn vissen verkoopt, en door omstandigheden dan ineens met té weinig vissen zit.

Ik wist dat we honderden kleine visjes zouden hebben, die al ietsje groter zouden zijn tegen de zomer, en beloofde aan iemand dat ik voor de verrassing zou zorgen van een door de reiger leeggeplunderde vijver, terug te vullen terwijl de mensen met vakantie waren.

Zo gezegd zo gedaan...

Toen kwam de reiger bij ons langs...en het heeft héél lang geduurd voor ik nog enig leven in mijn vijvertje zag! Een paar kleine visjes zag ik nog, maar mijn groten...niks meer...

Voor mij speelt het geen rol of de vijver gevuld is met dure kois of goudvissen, in mijn geval waren het goudvissen...ik kan me geen kois permiteren, geeft niet hoor, ik ben héél blij met mijn goudvissen

Gelukkig bleek dat de vissen zich een aap waren geschrokken door het bezoek van de reiger, en er toch nog over waren....

Het kan verkeren he?
zondag 13 januari 2008 - 00:47
Skally

Skally

Hallo,

Ik heb te veel vissen in mijn vijver. Deze zijn zeker 20 cm lang, toch sommige. Ik doe ze weg. Iemand interesse?
donderdag 14 september 2023 - 10:18

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon