Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Mijn filters zijn dit weekend ook terug aangezet!
Het is er het weer voor, en de vissen komen smeken voor eten, dus ook maar eens terug beginnen filteren!
's nachts koelt het wel nog wat af, maar als de zon zo haar werk blijft doen, zijn de vissen de volgende dag al weer snel daar!
Zalig weertje toch he mensen! Alles herleeft al weer
Hier is alles blijven draaien daar de winter uiterst zacht was...het is wel kostelijker maar de cyclus
is niet onderbroken geweest en dat is te zien aan het water.
Vanaf nu laten we alles draaien volgende jaren als het weer het toelaat tenminste
Ik heb gewoon wat schrik dat ik zo de koude/ warme waterlagen door mekaar haal.
Momenteel zit er in de filter een dikke grijsgrauwe smurrie. Moet wekelijks de "spons" uitknijpen of ik heb niet genoeg doorstroming.
De filterbak zelf word elke twee maanden zuivergemaakt.
Lavasteentjes schoon gemaakt de borstels uit gewassen en de sponzen goed gespoeld zodat alles er weer een tijdje tegen kan.
Gr Esem,