menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Vijver

Ga naar meest recente reactie

philemon

Philemon

Beste
ik las uw artikel over vijvers waarin oa gesprokken werd om zosnel mogelijk EENDENKROOS te verwijderen - onze vijver is hiervan overwoekerd en volledig bedekt - afscheppen heeft weinig zin daar deze na een paar dagen terug aangroeien - kan iemand mij helpen aub ? !!!
zaterdag 2 mei 2009 - 22:31
lowitje

Lowitje

Beste phillemon ,

Amai da's gene zever ! er bestaan in de handel wel middelen voor om dit uit te roeien maar . . . de andere planten weten er dan ook van . Dus dagelijks verwijderen net zolang tot er NIKS meer te zien is , 1 blaadje laten liggen is genoeg om terug te woekeren . Ik heb het eens voorgehad in m'n aquarium ( enkele plantjes gekocht en zo die mizerie binnen gebracht ) daar heb ik weken werk aan gehad om het weg te krijgen maar uiteindelijk toch gelukt .

Goeie moed zou ik zeggen , lowitje
zondag 3 mei 2009 - 12:44
garfield

Garfield

Zo slecht is eendenkroos niet hoor. Het is helemaal niet verkeerd als in dit tijdstip van het jaar eendenkroos hebt. Je hebt dan ook geen algen. Afscheppen tot er nog 30 % van het oppervlakte mee bedekt is, is prima.
De vissen eten het ook graag
zondag 3 mei 2009 - 13:38
lowitje

Lowitje

Dat is ook waar garfield !

grjs , lowitje
zondag 3 mei 2009 - 14:03
lowitje

Lowitje

Een ander vraagje , hoe krijgen jullie die foto bij de Avantar ? bij lukt dat niet , ik kreeg een
vraagteken in plaats .

grts , lowitje
zondag 3 mei 2009 - 14:08
garfield

Garfield

Een avitar vanaf jouw eigen harde schijf uploaden moet niet moeilijk zijn. Misschien is jouw plaatje te groot of een verkeerde extensie. Probeer eens een klein jpg-tje als avitar te gebruiken.
zondag 3 mei 2009 - 23:18

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon