menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Bamboe

eddymaes

Eddymaes

Vandaag heb ik bamboestruiken uit de tuin verwijderd. Ik had deze struiken twee jaar geleden geplant en ze waren al aardig gegroeid. Ik weet niet welke soort het exact is maar het is wel een woekerende soort. Ik had bamboebegrenzer geplaatst dus tot hier geen probleem.
Nu is mijn vraag of ik echt al de wortels van de bamboestruiken moet verwijderen om te voorkomen dat deze terug aangroeit ? Ik heb nu tot op een meter diepte de al de wortels afgegraven doch er zullen altijd wel worteltjes achterblijven. Is dit een probleem ? groetjes!
dinsdag 31 juli 2007 - 21:48
jp

Jp

Bamboe is ijzersterk & zal deels terugkomen uit achtergebleven wortels. De aanhouder wint !

Via de zoekfunctie bovenaan de forum-pagina kan je eerdere topics hierover opvragen voor meer tips terzake.
Veel succes !
woensdag 1 augustus 2007 - 09:21
framos

Framos

Bamboe is ijzersterk & zal deels terugkomen uit achtergebleven wortels. De aanhouder wint !

Via de zoekfunctie bovenaan de forum-pagina kan je eerdere topics hierover opvragen voor meer tips terzake.
Veel succes !
maandag 6 augustus 2007 - 11:28
avanhilst

Avanhilst

BESTE,

BAMBOE IS INDERDAAD IJZERSTERK MAAR OVERDRIJVEN MOETEN WE OOK WEER NIET.
INDIEN ER ALLEEN MAAR KLEINE WORDTELTJES EN GEEN RIZOOM ZONDER BLADGROEN IS ACHTERGEBLEVEN, iNDIEN ER NOG EEN STUKJE GROEIT GELIJK UITSTEKEN MET DE SPADE EN HET PROBLEEM IS OPGELOST!!.
VRIENDELIJKE GROET aD VAN hILST
donderdag 9 augustus 2007 - 10:30

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon