menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Online zaden

Ga naar meest recente reactie

olijfboom@mediterra plants

Olijfboom@mediterra plants

Ik zou graag zaden bestellen via zadengigant. nl maar als ik op hun site wil kijken krijg ik volgende boodschap: To change this page, upload your website into the public_html directory. Ik snap er niets van weet iemand hoe ik naar hun site kan? Ik ken namelijk niet zoveel van computers
dinsdag 14 mei 2013 - 17:46
Polplastron

Polplastron

Ik denk niet dat je momenteel op hun website kan omdat er, vermoed ik, een probleem zit bij hen zelf.

Probeer het over een paar dagen nog eens.

Groeten,

Pol
dinsdag 14 mei 2013 - 19:14
pplakke

Pplakke

Of zoek een andere (web)winkel.
dinsdag 14 mei 2013 - 22:07
bryofan

Bryofan

nu is hij weer online, en als hij ht bij u niet doet, is er waarschijnlijk iets mis met uw pc
woensdag 15 mei 2013 - 19:57
Polplastron

Polplastron

Mysterie opgelost: gebruik jij Google Chrome? In dat geval: de website werkt niet met Chrome. Gebruik gewoon Internet Explorer en de website werkt wel!
donderdag 16 mei 2013 - 10:12
bryofan

Bryofan

*gooit weer roet in het eten* maar hier had ik hem geopend op chrome, en deed het gewoon prima. waarschijnlijk was hij even uit de lucht voor het vernieuwen, en misschien lukte het niet om het voor alle browsers tegelijk weer de lucht in te helpen. ook maar een idee dat laatste
donderdag 16 mei 2013 - 19:19
olijfboom@mediterra plants

Olijfboom@mediterra plants

Maar je kan blijkbaar niet bestellen vanuit Belgie. Ze verzenden het niet raar! Ik heb hen een mail gestuurd maar blijkbaar geen reactie.
donderdag 16 mei 2013 - 19:29
pplakke

Pplakke

Welk zaad zoek je tik eens in op ebay.de .
of recht op een zoekrobot er zijn nog veeeel meer zaad shops.
een waar ik ooit besteld heb .
http://www.exotischezaden.nl/exotische_zaden/index.php
donderdag 16 mei 2013 - 20:53
bryofan

Bryofan

het verzenden is waarschijnlijk een foutje in de nieuwe website, lukt mij nu ook niet
vrijdag 17 mei 2013 - 06:49
Visio

Visio

Net op een ander forum gelezen dat ze nog aan het werken zijn aan hun nieuwe website.
Deze zou na het weekend volledig operationeel zijn.
Enkele dagen geduld hebben dus
vrijdag 17 mei 2013 - 11:27

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon