menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 1

Gaten in gazon.

Ga naar meest recente reactie

Boerke

Boerke

Ik heb de zondag bij kennissen naar hun gazon gaan kijken. Erg merkwaardig. Het probleem is dat er verschillende gaten in zijn(zie foto). Ze hebben de grootte van een 2 euro-stuk en een diepte van een 2à3 cm.Dit zijn dan wel de grootste. Ik vroeg hen dat er een groene specht op bezoek komt en die vraag hebben ze positief beantwoord. Maar wat mij ook opviel is dat je rond de putjes geen grond ziet liggen. Kan het dan van een specht zijn? Het gazon is aangelegd met matten. Zouden het doorzakkingen kunnen zijn. Mollen-,muizen- of rattengangen heb ik er onder ook niet gevonden gangen heb ik ook niet gevonden. Vind het raar.

Tuinaanleg & Onderhoud

maandag 15 april 2019 - 20:49
Boerke

Boerke

Hier heb je nog een ander gat maar ik vind het maar bizar.Moest iemand weten wat het zou kunnen zijn? Het is aangevoerde grond(wel 30 jaar geleden).

Tuinaanleg & Onderhoud

maandag 15 april 2019 - 20:51
leerling

Leerling

Ik zie dergelijke putjes hier soms ook. Ik vermoedde dat ze van ratten waren die tijdens het graven gestoord waren.

Groene spechten heb ik hier nog niet gezien. Grote bonte wel, maar die heb ik nog nooit op de grond zien zitten.
maandag 15 april 2019 - 21:25
Boerke

Boerke

Wel wat laat maar al bedankt voor de info.
donderdag 18 april 2019 - 19:17

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon