menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 2

Publieksprijs tuinwedstrijd

Ga naar meest recente reactie

Japanse tuin project

Japanse tuin project

Beste tuinvrienden,

Weet even niet waar ik dit moet plaatsen, dus daarom maar even hier.

Onze tuin heeft vorig jaar al een gouden medaille mogen ontvangen in de wedstrijd van 'De Limburgse Tuinaannemer' in de categorie 250-1000 m². https://www.tuinaannemer.be/limburgse-tuinaannemer-2017

Momenteel is de tuin ook geselecteerd als laureaat voor de wedstrijd 'De Vlaamse Tuinaannemer 2018'. Het resultaat kennen we op 27 oktober. Aan deze wedstrijd is ook een publieksprijs verbonden waarmee er 1000 euro aan tuinonderhoud kan gewonnen worden.

Omdat we de Limburgse eer uiteraard fel willen verdedigen zou ik jullie willen vragen of jullie een stem willen uitbrengen voor onze tuin. Dit kan via www.destandaard.be/tuinaannemer . Onze tuin is omschreven als 'Sfeervol, Zen en Oosters geïnspireerd'.

Voor de tuinvrienden met een facebook-account: delen van volgend bericht wordt zeker geapprecieerd! https://tinyurl.com/y9n88xrx

Ik wil jullie alvast bedanken voor jullie inspanning en hou jullie zeker op de hoogte van de resultaten

Grtz, Sven
maandag 10 september 2018 - 14:18
Japanse tuin project

Japanse tuin project

Jullie hebben toch allemaal gestemd he
donderdag 13 september 2018 - 17:28
pplakke

Tekst aangepast

Pplakke

Ik denk dat er iets mis is met de link want kom terug op deze pagina. Als ik hem copier dan gaat het wel vreemd. Maar zelf heb ik niet gestemd kan nog tot 11 oktober dus nog tijd genoeg voor wie wil.
De reden dat ik niet gestemd heb staat in artikel 11. : De deelnemer gaat eveneens akkoord met deelname aan een fotografische of audiovisuele reportage. En dat soort toestanden is zo niet mijn ding.





Artikel 11: Privacyvoorwaarden

Overeenkomstig de privacyverklaring op de website ‘www.tuinaannemer.be’ worden volgende
persoonsgegevens van de deelnemers bijgehouden:
• Naam en voornaam
• E-mailadres
Deze gegevens worden opgenomen in een bestand bestemd voor de wedstrijdadministratie (Om
contact met u te kunnen nemen aangaande uw deelname en/of desgevallende prijs, Voor identificatie
van de winnaar evenals voor de eventuele publicatie van de naam, voornaam en woonplaats in de pers
en op de website van de winnaar. De deelnemer gaat eveneens akkoord met deelname aan een
fotografische of audiovisuele reportage, zonder recht op bijkomende vergoedingen bij winnen van de
wedstrijd.).
Indien u er voor opteert om de inschrijvingsgegevens ook te gebruiken voor een inschrijving op de
nieuwsbrief van de voormelde website, dan worden de gegevens eveneens opgenomen in het
nieuwsbriefbestand (vb. om u de nieuwsbrief te kunnen bezorgen).
donderdag 13 september 2018 - 21:03
Japanse tuin project

Tekst aangepast

Japanse tuin project


vrijdag 14 september 2018 - 07:12
Japanse tuin project

Japanse tuin project

Pplakke,

De link naar de wedstrijd werkte inderdaad niet zoals het hoorde. Hierbij een link die normaal wel werkt. Bedankt om het even te melden.
www.destandaard.be/tuinaannemer
Los daarvan: gek dat je struikelt over deze vrij reguliere privacyvcoorwaarden vermits je als lid van Tuinadvies wel akkoord gaat dat ze jouw gegevens zomaar overmaken aan derden.
https://www.tuinadvies.be/disclaimer-en-privacy
Ik maak er geen punt van want anders kan je tegenwoordig toch niets meer online, maar ik respecteer jouw visie.

Gr Sven
vrijdag 14 september 2018 - 07:22
Japanse tuin project

Japanse tuin project

Krijg de link niet aan het werken, maar is gemakkelijk in URL-balk te plakken. Excuses!
vrijdag 14 september 2018 - 07:23

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon