menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 2

Motmug

Ga naar meest recente reactie

zuurtje

Zuurtje

Motmug plaag bij mijn zoon, ik weet dat er een soorthoutsnippers ofiets dergelijks bestaat waar ze niet tegen kunnen, maar kan er niet meer achter komen
Ineke

Tuinaanleg & Onderhoud

woensdag 25 april 2018 - 21:01
Dany

Dany

Zijn die schadelijk voor iets of iemand?
donderdag 26 april 2018 - 11:29
zuurtje

Zuurtje

Dany even naar bovenstaande link kijken, waarvoor dank LT
Ineke
donderdag 26 april 2018 - 15:46
Dany

Dany

Sorry, ik had niet alles gelezen
donderdag 26 april 2018 - 16:41
Kees-123

Tekst aangepast

Kees-123

Ik heb ook erg veel last gehad van motmuggen. Ik heb van alles geprobeerd, maar niets hielp. Ik werd er helemaal gek van. k ben toen opzoek gegaan naar iemand die mij kan helpen. Ik kwam terecht bij https://beestjeskwijt.nl. Ik ben goed geholpen en heb tot nu toe geen last meer gehad van de motmuggen.
woensdag 7 augustus 2019 - 09:02
Gerinckb

Gerinckb

Inderdaad vervelend om een motmuggen plaag te hebben. Deze beestjes zorgen voor veel overlast, maar komen voornamelijk voor tijdens een verstopping. Wacht niet met bestrijding, want ze zijn schadelijk voor jou gezondheid.
Meer informatie over motmuggen bestrijden: https://bestrijdingsservice.nl/rioolvliegjes-motmuggen-bestrijden/
donderdag 26 november 2020 - 16:40
PeterC

PeterC

Een motmug. Ik wist niet dat die beetjes zo heten.
Ik kom er nu en dan wel eens één tegen in huis. Dat is dan ofwel op het toilet ofwel op de badkamer.
Maximaal enkele op een jaar tijdens de zomer. Welkom binnen zijn ze niet maar ze zijn niet moeilijk te vangen en te verwijderen.
Dat je ze moet verdelgen lijkt me overdreven.
Er zullen wel bacteriën op zitten, maar dat zal wel bij elk insect het geval zijn, en al zeker bij vliegen bijvoorbeeld.
Vliegenramen en een hor op de achterdeur volstaan om ze naast vliegen en muggen bijna allemaal buiten te houden.
vrijdag 27 november 2020 - 19:55

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon