menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 1

Kruipend kind op harde betontegels

Ga naar meest recente reactie

jannettezew

Jannettezew

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb. Een meervoudig gehandicapte zoon die kruipt in de tuin. Hij kruipt over de tegels maar zijn knieën liggen dan ook open. Kniebeschermers Jij geen optie. Wie heeft een idee om hem toch te kunnen laten kruipen? Ik ben er al twee jaar mee bezig in mijn hoofd. Nieuw aanleggen is financieel geen optie.
zaterdag 13 februari 2016 - 17:41
LT

LT

Hoe oud is jullie zoon nu?
Draagt hij al lange broeken? Evt. opnaaien van kniebeschermd materiaal...
Gr. Lou
zaterdag 13 februari 2016 - 18:21
Roeli

Roeli

Het beton met kunstgras bekleden ?
zaterdag 13 februari 2016 - 18:42
jannettezew

Jannettezew

Dank voor de reacties. Kunstgras is hard. Als je de dure zachte versie koopt.ben je ook heel veel geld.kwijt. Probleem.met kleding is dat hij in de zomer graag naast een bak water speelt in zwembroek. Kleding is dan te warm Hij ia nu zeven.
.
zondag 14 februari 2016 - 06:42
Joukje Smeding

Joukje Smeding

Een breed skate board misschien. Maar daar moet hij eerst wel op kruipen. En daar moet je nog redelijk kracht voor hebben in je armen. En wel de handenbeschermers gebruiken.
zondag 14 februari 2016 - 10:52
pplakke

Pplakke

in de doe het zelf verkopen ze rubberen mat .
zit op rol word per lopende meter verkocht.
je hebt ook van die rubberen tegels die kosten wel meer.



zondag 14 februari 2016 - 11:27
Roeliee

Roeliee

Inderdaad, waarom geen tegels gebruiken die ze tegenwoordig gebruiken op speeltuintjes? Is zacht en schuurt absoluut niet. Wel geen idee hoeveel dit kost....
zondag 14 februari 2016 - 11:48
Joukje Smeding

Joukje Smeding

Dan liever een restant vloerbedekking uitrollen. Rubber kruipt heel zwaar en stinkt met warm weer.
zondag 14 februari 2016 - 11:54
zuurtje

Tekst aangepast

Zuurtje

Als het niet een te groot stuk is en zonnig ligt, en maaien geen bezwaar is, waarom dan niet een goede grasmat zaaien?
zondag 14 februari 2016 - 14:12
jannettezew

Jannettezew

Dank jullie wel! Ik ga in de overweging.
maandag 15 februari 2016 - 09:32

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon