menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Waar betongaas kopen

Ga naar meest recente reactie

Roeliee

Roeliee

Het aanleggen van de tuin krijgt steeds meer en meer vorm. Het resultaat tot nog toe is echt al een hele verbetering. Maar voor de eyecather in de tuin ben ik nog op zoek naar een betongaas of iets dergelijks. Het zou dienen om de klimroos op te leiden. Iemand een idee waar ik dit kan vinden?

Alvast bedankt!

Groetjes
vrijdag 19 december 2014 - 19:42
BOSVROUW

BOSVROUW

Bij alle doe-het-zelf zaken! En bouwmateriaalzaken!
vrijdag 19 december 2014 - 21:19
leerling

Leerling

gewoon je favorite zoekmachine gebruiken met termen als "betongaas" of "betonnet
vrijdag 19 december 2014 - 21:21
Tuinman65

Tuinman65

Avatar weg.
Waarom?

Leo
vrijdag 19 december 2014 - 22:57
satomi

Satomi

Misschien iets aangepast bij je "instellingen" in je profiel. Dat was bij mij de reden iig.
zaterdag 20 december 2014 - 11:50
Tuinman65

Tuinman65

Nee, niks aangepast.
Raar dat het ook bij bij hvd... gebeurt.
Zal wel koeioneren zijn van de ene of de andere kant maar het kan me allemaal niet te veel meer schelen.
Mijn gezondheid heeft een flinke klap gekregen en das veel erger.
Leo
zaterdag 20 december 2014 - 23:11
leerling

Leerling

(Excuses voor het kapen van jouw topic, Roeliee. Ik hoop dat je het betongaas ondertussen gevonden hebt?)

Leo, mogelijk heeft dat verdwijnen van die avatars te maken met een combinatie van een software update (op de server van tuinadvies) en het type browser dat je gebruikt. In (een verouderde versie van) Chrome zag ik de mijne nog staan, in Firefox niet meer. Avatars van de meeste gebruikers lijken me nog in orde, maar de jouwe en die van o.a. sirius, patrikc...) zie ik nergens meer.

'k Heb de mijne terug opgeladen en nu ziet het er bij mee in beide browsers weer OK uit.

Gezondheid is belangrijk. Ik hoop dat je met deze informatie alvast een klein beetje stress kunt los laten.
zondag 21 december 2014 - 01:28
Roeliee

Roeliee

Geen probleem hoor

Het betongaas heb ik nog niet gevonden, ben ook nog niet in winkels geraakt. Ik wist alleen niet dat het zo eenvoudig te verkrijgen viel! Toch bedankt voor jullie antwoord, zo kan ik terug een stukje verder in het bouwen aan de tuin! En als het ooit afraakt, plaats ik hier misschien eens een foto van hoe het was en hoe het is geworden!

Groetjes
Roeliee
zondag 21 december 2014 - 08:00
Tuinman65

Tuinman65

Wat ik schreef over mijn gezondheid is echt niks om mee te lachen.
Werken met gevaarlijke produkten in het verleden hebben mijn longen aangetast. En ik heb het niet over pesticiden of roken.
Wel met mijn verleden als vijverbouwer.
Ik had beter nooit een vijverfolie aan elkaar gelast. De naam van dat giftig produkt schiet me nu niet te binnen.
Of toch : Tetrahydrofuran.
Dat heb ik ontelbare uren in mijn longen gekregen.
Ik word nu heel vlug moe en heb alle dagen 16 uren extra zuurstof nodig.
Dit is geen zever of onzin maar de realiteit.



Leo
zondag 21 december 2014 - 23:20
leerling

Leerling

@Roeliee
Nog een ideetje: misschien ook eens op 2dehandssites kijken?

@Leo
Het spijt me dat je gezondheid op zo'n manier geraakt is.
Mijn schoonmoeder zat ook constant in grote ademnood, alleen is de administratieve mallemolen in haar geval veel te traag gegaan (meer dan een jaar) en is de toestemming voor een beademingsapparaat pas gekomen toen ze gestorven was. Ik ben blij dat niet iedereen zo lang moet wachten.
Zo'n apparaat biedt ongetwijfeld soelaas, maar ik besef maar al te goed dat je afhankelijkheid ervan heel wat beperkingen meebrengt.
Ik weet niet of je nog aan tuinieren toekomt, maar ik hoop dat je in elk geval nog kan genieten van je tuin.
maandag 22 december 2014 - 01:24
Roeliee

Roeliee

Tweedehands sites ook al eens van ver bekeken, nog niet echt grondig maar zo op het eerste zicht wordt dit niet vaak aangeboden... Maar ik bekijk het eens op het gemak!

En Leo... ik zou zeggen veel beterschap... maar zijn voor jou waarschijnlijk maar holle woorden... Hopelijk kan je toch nog genieten van de tuin...
maandag 22 december 2014 - 20:12
Tuinman65

Tuinman65

Bedankt voor het medeleven en ik kan nog, zij het met veel rustpauzes, wat doen in de tuin.
Het privé-berichtje van Satomi deed ook veel deugd en in de tuinbabbel zal ik proberen te vertellen hoe het zo ver is kunnen komen.
Leo
maandag 22 december 2014 - 23:30

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon