menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Onkruid uit gazon

Ga naar meest recente reactie

corrielat

Corrielat

hallo allemaal,
mijn gazon zit veel onkruid, klaver, ganzetongen, soort van kleine aardbeienplantjes, kleine witte en blauwe bloemetjes, ik heb mijn gazon geverticuteerd en met de hand zoveel mogenlijk verwijderd, maar is er geen middel om onkruid te verwijderen zonder dat mijn gazon kapot gaat? graag uw reactie
donderdag 22 maart 2007 - 15:47
Esem

Esem

corrielat,
ja zeker hoor ik gebruik ook elk jaar een produkt om al het onkruid te verwijderen uit het gazon.
Ik weet niet of er hier reclame mag gemaakt worden zo ja laat het weten anders stuur ik wel even een privé mail
Gr Esem
donderdag 22 maart 2007 - 17:14
corrielat

Corrielat

Hallo Esem,
ik denk niet dat dat het reclame is, maar je kan idd ook een prive mailtje sturen, maar misschien dat er op het forum meer tuinvrienden zitten die ook dit gazon probleem hebben
donderdag 22 maart 2007 - 18:38
brompie

Brompie

Verleden week zag ik bij de Gamma anti onkruidspul van POKON, vond het niet echt goedkoop vooral niet als je veel vierkante meters moet doen
Ik heb geen ervaring met de werking hiervan
Grt Brompie
donderdag 22 maart 2007 - 18:44
Esem

Esem

corrylat het gazonnet van bayer,
Ik werk er al jaren mee ,met veel sux6.
Volg de werkwijze op de verpaking maar kijk uit voor al je vaste planten en struiken in de borders want ook deze verdwijnen als je ze besproeit.
Te gebruiken vanaf 15°c of meer.
Vele maanden na gebruik is je gazon onkruid vrij.
Het vernietigd alle breedblaadige onkruiden zoals ,klaver ,paardebloem ,wegbree, ezv.
Je hebt er trouwens twee uitvoeringen van ,voor jong gazon vanaf 6 maanden of ouder gazon.
Maak zelf de keuze die je nodig hebt.

Gr Esem
vrijdag 23 maart 2007 - 12:01
corrielat

Corrielat

ik zal eens naar de boerenbond gaan kijken of ze dat daar verkopen,
bedankt voor het advies
vrijdag 23 maart 2007 - 13:29
Esem

Esem

Ja corrielat daar zou je het moeten vinden
Esem,
vrijdag 23 maart 2007 - 22:29

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon