menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Kunstgras aanleggen met Royal Grass

Ga naar meest recente reactie

JanM

JanM

Hallo iedereen,

Ik ga binnenkort mijn tuin heraanleggen met kunstgras (nu heb ik veel hoge bomen die de groei van het gras onmogelijk maakt..) maar er is zoveel aanbod op de markt..

Ik ben uitgekomen op The Garden Solutions als beste kunstgras aanbieder. (vorm van de vezel, onderdoek, uitleg e.d.)

Dus heb ik een offerte aangevraagd via The Garden Solutions. Ik heb stalen en een mooie uitleg gekregen.

Maar nu zou ik graag wat gebruikservaringen horen van mensen die hun tuin met kunstgras hebben aangelegd? Het is tenslotte een grote investering..

ik ben allesinds benieuwd

ps: wss zullen er ook "anti kunstgras" reacties komen, gelieve u te onthouden, mijn besluit staat vast
maandag 25 juni 2012 - 15:09
jdcoster

Jdcoster

Je kunt beter terecht op het kunstgrasforum.
Toch best een grote boomschijf zonder beton laten als je die wilt behouden. Er bestaan natuurlijk ook kunstbomen ...
maandag 25 juni 2012 - 15:18
minouke

Minouke

mij lijkt het eerder dat je zelf de verkoper bent

Het eerste jaar zal dat misschien,voor de liefhebber van namaak dan mooi zijn maar na de winter en het vuil dat overwaait moet dat toch erg lelijk en vies worden.
Sommige tankstations hebben ook zo een gruweltapijt liggen.
maandag 25 juni 2012 - 15:28
PeterW

PeterW

En dan willen mensen het kwijt, en pleuren ze het in mijn container (omdat die toevallig niet helemaal vol zit), en vervolgens laat de vuilnisman hem staan omdat ie niet meer te tillen is.
maandag 25 juni 2012 - 16:12
Bombycilla

Bombycilla


ps: wss zullen er ook "anti kunstgras" reacties komen, gelieve u te onthouden, mijn besluit staat vast
ga je eerst reclame maken en dan schrijven dat je geen anti-kunstgras reacties wil.
antireclame reacties mogen dus wel,gelukkig wel
want kunstgras is rotzooi voor in de tuin maar daar zal je wel achterkomen
maandag 25 juni 2012 - 17:59
JanM

JanM

wat heb ik er baat bij reclame te maken, ik ben er van overtuigd dat dit wel mooi en vooral functioneel is. Zoals jullie overtuigd zijn van een natuurlijke tuin..

BTW het kunstgras dat ik zou kopen is 100% ecologisch afbreekbaar!

maandag 25 juni 2012 - 18:45
BOSVROUW

BOSVROUW

Wat is dan het probleem, je kan elk jaar een andere laag leggen!
maandag 25 juni 2012 - 23:36
Pieter2

Pieter2

Dit is echt ... ? Een tuin is geen woonkamer met tapijt. Bomen kappen; structuren in de tuin is zowat de belangrijkste basis. Verder denk ik dat niemand hier ervaring mee gaat hebben op dit forum, en dat je ergens een specifieker forum moet gaan zoeken.

PS: Nu komen anti-boomkap-reacties!

dinsdag 26 juni 2012 - 19:49

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon