menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Aankoop zitmaaier

bob_detuinder

Bob_detuinder

Hoi,
Ik wou samen met mijn buurman een zitmaaier aankopen (samen 25 are gazon). We verkiezen een maaier die zowel kan mulchen als "gewoon" maaien. Bij Vancranenbroek in Opglabbeek hebben we er eentje zien staan, de maaier wordt verkocht onder het "huismerk" HVC, en blijkt van de fabrikant Al-Ko te zijn (www. alkogarden. co. uk), een Duits merk. Het toestel lijkt ons een goed toestel voor een redelijke prijs, maar het enige punt is dat we dat merk niet kennen, en dat we ook niemand kennen die er ooit van gehoord heeft. Is er misschien iemand op dit forum die er ervaring mee heeft? Anderzijds hebben we in het algemeen goede ervaringen met producten van Vancranenbroek, dus misschien zijn we onterecht op ons ongemak.

Andere kenmerken:
* Maaibreedte: 102cm
* Hydrostatisch
* 17pk motor van Briggs en Stratton
* Gewoon maaien en mulchen als optie (iets van 50 euro)
Prijs: 2499 euro
dinsdag 29 maart 2011 - 12:08
Mandy

Mandy

Ik ken het merk niet....... dus kan niet oordelen.......

Ik weet ook niet hoe het met de service is gesteld bij van Cranenbroek en waar kun je die machien laten slijpen????


Ik heb zelf een John Deere en die bevalt mij uitstekend.......
dinsdag 29 maart 2011 - 22:27
bob_detuinder

Bob_detuinder

Hey,

Je kan die laten slijpen bij Van Cranenbroek zelf. De beslissing is ondertussen gevallen, we hebben hem zaterdag gehaald. Ik laat wel iets weten wanneer het ding uiteenvalt (en hopelijk is dat pas achter 20 jaar )
maandag 4 april 2011 - 09:40
Mandy

Mandy

Zal het noteren in mijn agenda

Veel geluk ermee en een goede proefrit gewenst

enne niet ruziemaken wie het eerst mag he


dinsdag 5 april 2011 - 12:50

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon