menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Automatische grasrobot

Ga naar meest recente reactie

Petatje

Petatje

Zijn er mensen die beschikken over een grasrobot en mij wat inlichtingen willen verschaffen : tevreden? grasboorden ok? nog een gewone grasmaaier nodig? blijven de grasresten niet aan je voeten kleven wanneer je erdoor loopt? ...
Ik veronderstel dat die producten nog enorm evolueren... daarom graag reacite op recente modellen aub.
Dank bij voorbaat!
dinsdag 8 februari 2011 - 17:12
Juelz

Juelz

Bij een klant hebben wij er 1tje staan en daar gaat alles prima, maait het gras elke dag en zo fijn dat je nergens last van hebt.
hier ligt gewoon een kabel in de grond en zo weet hij tot waar hij kan komen opladen gebeurt automatisch en gaat prima als hij ergens tegenaanbots dan stopt hij en gaat hij gewoon een andere kant op.

deze koste geloof ik 600 euro inclusief alles, maar dan zat er ook kabel bij met meer dan 200 strekkende meter dus dat kan goedkoper worden.

het enige nadeel de randjes maait hij niet mee omdat hier de kabel ligt, maar dat zou die 1x mer week met een kleine bosmaaier of een handmaaier eroverheen gaan en klaar.
dinsdag 8 februari 2011 - 22:21
Gehenna

Gehenna

Ik weet zo'n ding staan (1000€) dat over de afboording rijdt en heb hem zelfs al uit de ondiepe vijver gevist waarin hij 1m ver gereden was.
zaterdag 12 februari 2011 - 22:44
Petatje

Petatje

Gehenna, zou je het merk kunnen te weten komen?
zondag 13 februari 2011 - 10:53
Gehenna

Gehenna

Robomow type: Escape Fishcatcher 1.0
zondag 13 februari 2011 - 17:19
Petatje

Petatje

Dank u wel voor het doorspelen van de info !!
maandag 14 februari 2011 - 10:35

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon