menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Afvalcontainer

emiledevoss

Emiledevoss

Hallo iedereen

Binnenkort begin ik aan de voorbereidingen van de heraanleg van mijn tuin. Bomen gaan weg omdat ze het huis bedreigen, het tuinhuisje wordt afgebroken omdat dit vrij vervallen is, en dergelijke meer. Nu heb ik geen zin om 1000 keer heen en weer te rijden naar het containerpark. Ik ga dus waarschijnlijk opteren voor een afvalcontainer. Ik twijfel tussen Ivago en Van Gansewinkel. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Kan ik hier subsidies voor krijgen?

Groetjes
Emile
http://www.vangansewinkelgroep.com/nl/activity/afvalcontainer-afzetcontainer.aspx
dinsdag 11 januari 2011 - 12:14
Esem

Esem

Wat bedoel je eigenlijk met,Kan ik hier subsidies voor krijgen.
Als je bedoeld of je dit kan krijgen om je afval te komen halen vergeet dat dan maar,betalen zal je zeker moeten doen.

En al aan gedacht om een kap vergunning aan te vragen bij je gemeente,want zelfs in je eigen tuin kan je niet zomaar bomen omkappen,ook daar moet je een kapvergunning voor hebben.
Het is maar als je het weet, om onnodige boete's tevoorkomen.

Spijtig dat je zover weg woont,anders kwam ik je bomen,of tenminste het hout van je bomen ophalen en verzagen.

Maar Gent is te ver weg van Lier.
Gr Eddy,
dinsdag 11 januari 2011 - 15:35
emiledevoss

Emiledevoss

wel als die boom omvalt, landt die op mijn dak :P
donderdag 13 januari 2011 - 16:40
cetinel

Cetinel

en hoe rèeel is de kans dat die boom plots zal omvallen? gezonde bomen vallen(godzijdank!) niet zomaar om he
en inderdaad: je mag niks kappen zonder vergunning,zelfs je eigen bomen niet..
en subsidies zijn er al helemaal niet voor om je afval kwijt te raken,je kan dan al beter vragen of iemand wil komen halen als brandhout: zo hebben wij het gedaan: buurman werkte op de gemeente,en die vroeg aan zijn broer of hij brandhout kon gebruiken,een paar bomen die eigenlijk al dood waren(dennen ,volledig kaal en supergevaarlijk wegens kans op omvallen,1 is tijdens het zagen van een andere boom vanzelf naar beneden geknald,pal naast de meneer die daar bezig was )
het ging bij ons allemaal redelijk vlot omdat buurman alles met betrekking tot het kappen regelde,de stammen werden hier verzaagd en dan door die persoon meegenomen.zit je tenminste niet nog met afval die je moet zijn kwijt te raken.
vrijdag 14 januari 2011 - 12:54

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon