menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Tuinarchitect gezocht regio leuven

Ga naar meest recente reactie

kuikentje

Kuikentje

Hoi,
Wij zijn op zoek naar iemand die de plannen kan maken voor onze droomtuin. Zelf heb ik hier niet genoeg tijd en kennis voor en mijn schetsjes zijn meestal zowieso niet origineel genoeg. We zouden wel alles zelf willen uitvoeren. Het is geen al te grote tuin (stuk grond van 4.3 are met halfopen bebouwing op).
Ik hoop hier niet te veel meer dan 500 euro voor te betalen. Is dat realistisch denken jullie?
En het belangrijkste: kennen jullie dus tuinarchitecten regio Leuven met goede referenties?

Alvast bedankt!
vrijdag 25 juli 2008 - 13:47
tuinmadam

Tuinmadam

Dag 'kuikentje',

Mijn zus heeft mijn tuin in het Leuvense ontworpen, en die wordt op dit moment aangelegd (wel door een tuinaannemer aangezien mijn rug het zware werk niet toelaat). Ze is geen officiële tuinarchitect, maar is wel door de microbe gebeten en heeft in haar vrije tijd al verschillende tuinen ontworpen. Ik vind dat ze echt originele ideeën heeft, die ook goed rekening houden met op welke manier je van je tuin wil genieten (hoe je er in wil leven).

Als je wil laat ik haar eens contact met je opnemen, of mag je eens naar onze tuin komen kijken als hij af is. Op welk e-mailadres ben je bereikbaar?

Groetjes!
zaterdag 26 juli 2008 - 20:52
samson

Samson

Hoi,

Hoor eens bij tuinarchitect verellen:

www.tuinarchitectuur-verellen.be

Groeten
dinsdag 23 september 2008 - 07:40
Karintje

Karintje

Hallo "Kuikentje" en Samson,

Heb bovenstaande link ff aanklikbaar gemaakt

http://www.tuinarchitectuur-verellen.be/

Grtz,
Karin
dinsdag 23 september 2008 - 11:34
everaert

Everaert

Nog op zoek naar tuinarchitect:

Mortier Nico bvba
[email protected]

Opmaak plannen tuin en bijgebouwen, advies bij aanleg en problemen in de tuin,... Is afkomstig uit Aalter maar werkt over heel België. Je kan steeds een mail sturen voor meer info.
donderdag 16 oktober 2008 - 15:41
Dodi

Dodi

ik heb mijn tuin laten aanleggen door een tuinarchitect uit Lot. Hij vraagt 250euro voor max 3 plans en bij uitvoering krijg je 200 euro terug voor aankoop van materiaal. Was echt super gedaan. De uitvoeringsprijs hangt af van oppervlakte, in mijn geval was het een ganse voortuin, zijkanten van de opritlaan en stuk achtertuin en dat kwam op 7500 € alles in. Op 2 weekends was alles afgewerkt en verzorgd achter gelaten. Ik heb nog zijn gsm 0494/512 699. Veel succes met je zoektocht
zaterdag 20 juni 2009 - 17:34
ConstantGardener

ConstantGardener

Onze tuin is ontworpen door Joeri Steeno uit het Leuvense. Heeft dat heel goed gedaan en er was een geweldige service erbij.
woensdag 1 juli 2009 - 11:24

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon