menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Cirkelmaaier mes schiet vanzelf los

Ga naar meest recente reactie

rstokhof

Rstokhof


Vandaag een black and decker cirkelmaaier GR3400 aangeschaft. Meteen in gebruik genomen. Echter telkens na een baan schiet het mes automatisch los van de cirkelmaaier. Ik vind dit wel gevaarlijk. Telkens draaien we het weer aan met de bijgeleverde sleutel maar hij schiet vanzelf weer los na een baan gemaaid te hebben.
Heeft iemand een oplossing hiervoor?
zaterdag 26 april 2008 - 23:00
Spuddy

Spuddy

Terugbrengen naar de winkel. Dat kan en MAG niet zomaar loskomen. In ieder geval, bij ons heet Black & Decker gewoon Black & brol.
zaterdag 26 april 2008 - 23:44
fredd

Fredd

koop uw tuin gerief en zeker machienes bij een vakman, dan gebeurt zoeits niet.
mvg
zondag 27 april 2008 - 12:27
spinty

Spinty

meestal is er bij dergelijke machine's net om dit te verkomen linkse schroefdraad gemonteerd
als dit niet het geval is dan blijft het mes loskomen het enigste wat je nog kunt proberen is
"lock tyde" dit is in de betere ijzerhandelaar te koop
groetjes
Mat
zondag 27 april 2008 - 18:08
deHaan

DeHaan

Teruggaan naar de verkoper, dit mag absoluut niet als hij goed vastgedraaid is
zondag 27 april 2008 - 20:05
rstokhof

Rstokhof

bedankt allen, ik ga deze week zeker terug naar de verkoper.
zondag 27 april 2008 - 21:02
choco

Choco


meestal is er bij dergelijke machine's net om dit te verkomen linkse schroefdraad gemonteerd
als dit niet het geval is dan blijft het mes loskomen het enigste wat je nog kunt proberen is
"lock tyde" dit is in de betere ijzerhandelaar te koop
groetjes
Mat


Sorry mat,
hier moet ik je even tegenspreken hoor, er is geen enkele grasmaaier uitgerust met linkse draad aan het mes, daar dit dadelijk zou lossen bij het starten van de motor. Rechtse draad is er juist om dit te voorkomen, deze komt zelfs vaster te zitten bij het draaien en lock tyde is ook geen oplossing, zoek eerst de oorzaak van dit probleem, dus, terug naar de winkel.

Groetjes Dirk
dinsdag 29 april 2008 - 15:19
rstokhof

Rstokhof

ben al wel terug geweest, maar wordt vandaag nog gebeld als het goed is.. ze gingen contact opnemen met de leverancier want dit hadden ze nog niet eerder mee gemaakt. wordt vervolgd dus.. in de winkel zei al iemand die achter mij bij de retourbalie stond, dat je ook nooit een B&D moet kopen, die 'goedkope' dingen. Nou ik vindt 150 euro niet echt goedkoop!
dinsdag 29 april 2008 - 15:40

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon