menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Kent iemand grasmaaier merk MEP

Ga naar meest recente reactie

Katleen

Katleen

Hallo,

We zijn dringend op zoek naar een nieuwe grasmaaier, liefst met een vrij ruime maaibreedte en het moet een benzine exemplaar zijn omdat onze tuin te lang is om elektrisch te maaien.

Nu staat er in de Makro een maaier in de reclame van het merk MEP maar ik ken dat niet. Heeft iemand er ervaring mee? Is het een degelijke machine? Normaal volgen we het advies van Test aankoop maar dit is wel een goeie aanbieding natuurlijk. De prijs ligt rond de vierhonderd euro.

Katleen
maandag 7 april 2008 - 20:17
Jeannette1

Jeannette1

Hai Katleen, is dit de maaimachine die je bedoelde?
Voor ons was het een hele goeie!

[afbeelding verwijderd niet-https]

Groetjes, Jeannette
dinsdag 8 april 2008 - 11:55
LauraK

LauraK

Nee Jeannette,

Het was deze hoor, daar ben ik van overtuigd!
[afbeelding verwijderd niet-https]

Sorry Katleen, dat kon ik even niet laten...

Ik heb even op Google gezocht voor het merk MEP grasmaaiers, maar kon er maar heel weinig over
vinden. Het nadeel is dan ook dat wanneer er iets aan kapot zou zijn, je ook heel moeilijk aan
vervangende onderdelen kan komen. Voor mijn buren heb ik een paar jaar geleden een heel goede
en goedkope grasmaaier via Marktplaats gevonden (tweedehands dus), waar ze nog nog steeds met
heel veel plezier gebruik van maken. Dezelfde machine waar ik een tijd daarvoor nieuw € 170 betaald
heb, hadden zij voor € 30! Jammer dat ik zelf internet toen nog niet ontdekt had...

Groeten van Laura.
dinsdag 8 april 2008 - 12:23
delijn2

Delijn2

hoi,

Mep grasmaaiers ( type primavera, onder de naam van aura en erma ook verkocht ) werden gemaakt door een italiaanse firma, Marazzini uit Italie.(www.mepmarazzini.it)
Deze firma is een drietal jaar geleden gestopt met de productie.
Onderdelen zijn zeer moeilijk te krijgen.

Een zeer goede website waar u heel veel onderdelen kan verkrijgen voor mep machines is bij www.motorruf.de (een aanrader ook voor andere merken)
Bij makro (120 euro voor een volledige reductor en aanpassingen door mij nog uit te voeren) kon ik de gevraagde v schijf voor de reductor (aandrijving van de wielen) niet apart krijgen, bij de duitse firma kon dit wel. ( 6 euro plus evenwel ook nog de zendkosten van 9 euro)

In het gastenboek van die firma las ik dankbetuigingen van mensen die stukken voor een 25 jarig oud werktuig daar nog konden krijgen. het spreekt voor zich zou ik zeggen.
Dit was mijn kleine bijdrage en info voor diegenen die het kunnen gebruiken....

Groeten,
Daniel

maandag 2 juni 2008 - 21:22
deHaan

DeHaan

Ik kan eigenlijk alleen maar zeggen, koop bij de man die hem ook maken kan.
En als je zelf wil en kan sleutelen neem dan een machine waar fatsoenlijk onderdelen van te krijgen zijn.
dinsdag 3 juni 2008 - 21:38
printemps

Printemps

hallo

400 euro voor een machine
ik zou dan wel wat meer betalen elders
voor de zekerheid
het trouwens geen mixer van 20 euro,als die kapot gooi je hem in de vuilbak

ik heb zo fietsen gekocht in een fietsenwinkel en ook meer betaald dan in een voedingswinkel
maar ik wil en kan niet aan een fiets werken,ook geen platte band maken
dus hou daar rekening mee

mvg
an

vrijdag 6 juni 2008 - 12:28

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon