menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Wie kan mij helpen met tips

Ingeroosje

Ingeroosje

Tussen onze huizen van mij en onze buren, is er enkel een draad van Bekaert. De draad staat op de scheiding gezet.
Graag zou ik het zicht volledig willen aanpakken. I
Het probleem is dat we maar een strook van 30cm langs de draad hebben lopen. Wat plant ik daar, zeker geen kruipen de planten. zeker iets wat niet we moeten scheren (door plaats gebrek).
k weet het echt niet hoe we dat kunnen oplossen, als we nu in de zomer op het terras zitten zien ze ons zitten tot op de rijbaan 100à150m verder.Graag zou ik toch graag een beetje privé willen hebben.
WIE KAN MIJ HELPEN?????
Vriendelijke groetjes Ingeroosje
dinsdag 26 februari 2008 - 15:47
tuinenfre

Tuinenfre

Hallo,

Op 30 cm is het wel moeilijk om iets te planten, daar beworteing na 10 jaar ook nog plaats moet hebben hé.

Natuurlijk als u zegt dat de draad op de scheidingslijn staat, heeft u al gesproken met de buren of u iets mag aan de draad hangen of planten.
Het kan zijn dat de buur dat niet toelaat, het kan ook zijn dat de buur zegt van OK iets te planten maar jij moet het onderhouden, en wat bij latere buren ruzies ..... (komt meer en meer voor!!!)

erica matten, bamboematten, groene doek, contruktie voor schors afrastering dit zijn dingen waar totaal geen onderhoud aan is en geen plaats inneemt.

Verdere info steeds te verkrijgen
Succes

grt Fré


dinsdag 26 februari 2008 - 15:57
kerstkind

Kerstkind

Hallo,

misschien een idee om met toogschermen te werken.
die kun je eventueel laten verspringen van hoog naar laag.
Tussen de schermen zet je betonpalen. Dit alles maakt het stevig genoeg
om hieraan manden met bv klimplanten op te hangen.
???

groetjes José
dinsdag 26 februari 2008 - 16:55
Esem

Esem

De firma die je hierboven aanhaald verkopen plastieke panden (breedte ongeveer 5cm.)om tussen de draad te stekken zodat je een ondoorzichtige afspanning krijgt.
Want als je wat wil planten zal je altijd wel moeten knippen en of snoeien om alles netjes te houden.

Gr Eddy,
dinsdag 26 februari 2008 - 18:31

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon