menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Tips voor nieuwe Hakselaar...

Ga naar meest recente reactie

Flavie

Flavie

Vandaag is mijn hakselaar gesneuveld.. het was een goedkoop model, van het merk Alko.

Kan iemand me vertellen waar ik moet op letten bij het kopen van een nieuwe?

Hij moet takken aankunnen van een 4 cm, hij moet een laurierhaag van een 40 meter (snoeihout ervan) aankunnen (de Alko kon dit niet, hij stropte op Laurier) en het zou handig zijn mocht hij ook groenafval aankunnen...

Héél erg bedankt voor jullie tips!
maandag 11 februari 2008 - 18:06
Esem

Esem

Flavie ik heb net een antwoord gegeven in het topic van ALLERLEI VRAGEN ivm de TUIN

KLIK HIERONDER OP DE LINK.
gr Eddy

http://forum.tuinadvies.be/forum_topic.php?hid=7&sid=16&tid=14248

maandag 11 februari 2008 - 18:34
rene1

Rene1

goede middag
Zou iemand mij aub kunnen helpen aan de handleiding van een hakselaar Viking GE 345
Ben niet vertrouwd met deze site en zou liefst deze vraag algemeen willen sturen
Weet alleen niet hoe
Mijn email adres [email protected]
donderdag 12 februari 2009 - 16:24
vanparystje

Vanparystje

nja met laurieren heb ik geen ervaring om te hakselen ,dus ik weet niet of dat makkelijk gaat. Wat is voor jouw groenafval natuurlijk, hoe meer kleine "brol' (bladeren en kleine taksjes) je erin steekt hoe gemakkelijker hij verstopt.

Van merken heb je er zoveel, hangt beetje af wat je budget is en welke kwaliteit enzo hé.
vrijdag 13 februari 2009 - 23:03
Deef1337

Deef1337

mischien kan je wel denken dan aan een hakselaar te kopen die zelf de takken naar binnen trekt ipv dat je zelf de takken naar binnen moey duwen en zo inderdaar zeer rap verstopt. maar als ik je nog een goeie tip mag geven.Kopp geen plastieke brol maar geef enkele euros meer uit en koop eentje met een metalen omhulsel!



groetjes
donderdag 19 februari 2009 - 21:48
lama

Lama

er zijn verschillende goede hakselaars

best eerst vragen om één te testen
en de ultieme test is met dennetakken
95% van de aangebode hakselaars bijt er zijn messen op stuk

idd beter wa meer euros uittegeven om degelijke te kopen
agrinova, eliet
dinsdag 10 maart 2009 - 01:39

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon