menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Tuinafsluiting

promileke

Promileke

kan er me iemand zeggen hoeveel beton platen zouden kosten voor onder tuinschermen te zetten zouden ongeveer 50 cm hoog moeten zijn en 180 meter lang of hebben jullie andere alternatieven voor er onder te plaatsen
maandag 14 januari 2008 - 17:27
rialle

Rialle

Hallo Promileke,

Ik heb er eigenlijk geen verstand van, maar zijn gemetselde muurtjes niet mooier om onder je tuinschermen te plaatsen als betonnen platen? Is natuurlijk wel meer werk.

Groetjes Rialle
dinsdag 15 januari 2008 - 10:27
jdcoster

Tekst aangepast

Jdcoster

Bij ons in het tuincentrum kosten betonplaten van 30 x 180 cm 9,5€/stuk.
Het zwakke punt blijft bij houten afsluitingen dan nog steeds het afrotten van de houten palen.
Met de storm hier aan de kust heb ik deze namiddag een afsluiting zien tegen de grond liggen waarvan de bovenstukken van de metalen steunen (die goed in de beton zaten) met paal en alles gewoon afgekraakt waren
Als je toch voor de onderste plaat aan beton denkt, waarom de palen dan ook niet in beton nemen en er je houten panelen laten in schuiven?
Zoiets bedoel ik. En natuurlijk met een plantje er voor.
[afbeelding verwijderd niet-https]
Betonnen platen en palen heb je nu ook in vele kleuren en zelfs met baksteen- en natuursteenuitzicht.
Ik wil geen reclame maken en heb er geen belang bij maar kijk ook eens op : www.baj.be
dinsdag 15 januari 2008 - 20:33

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon