menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Vond het wel grappig

Ga naar meest recente reactie

Lilian

Tekst aangepast

Lilian

We zijn afgelopen week op vakantie geweest en kijk eens wat ik zag!
Een moestuintje op een boot, ik vond het toch een foto waard.
Twee grote potten met minitomaatjes en op het dak (of hoe noem je dat op een boot?) staan verschillende soorten sla in een grow bag. Ik had dit voorheen dus nog nooit gezien

groetjes lilian

[afbeelding verwijderd niet-https][/img]

[afbeelding verwijderd niet-https][/img]
donderdag 26 juli 2007 - 22:50
an

An

wat leuk gedaan
je moet er maar opkomen
gr an
donderdag 26 juli 2007 - 22:57
Jeannette1

Jeannette1

Hai Lilian, GEEN tuin, TOCH een tuin

Mensen KUNNEN vindingrijk zijn hoor!!!

Hopelijk heb je een hele fijne vakantie gehad!

Groetjes, Jeannette
vrijdag 27 juli 2007 - 11:59
rialle

Rialle

Dan moeten jullie maar eens naar Amsterdam langs de grachten lopen waar de woonboten liggen!
Daar kom je dit ook tegen.
Ik vind het heerlijk om daar langs te flaneren en gewoon lekker kijken


Groetjes Rialle
vrijdag 27 juli 2007 - 12:05
Jeannette1

Jeannette1

Lieve Rialle, daar ben ik geboren, maar zou er NOOIT meer naar toe willen!!!

Voor sommige mensen is en blijft het aantrekkelijk, maar als je in die buurt komt waar je geboren bent en dan ziet hoe het er nu is, bah bah bah.

Groetjes, Jeannette
vrijdag 27 juli 2007 - 12:12
an

An

maar dat heb ik ook jeannette
ik zou ook niet terug willen waar ik heel lang vroeger gewoondt heb
en in amsterdam zou ik ook niet willen wonen

en rialle je was nu vlak bij mij ik woon 15 min van amsterdam af op zijn hoogst een half uur
en je ook nog naar de zaanse schans geweest met die molens in zaandam
daar woon ik 10 min fietsen vanaf als het niet korter is
gr an
vrijdag 27 juli 2007 - 12:53
Lilian

Lilian

We waren afgelopen weken in Wales en hebben echt genoten van de natuur prachtig!
Afgelopen vrijdag zijn we vertrokken, een dag eerder dan gepland, omdat de weersvoorspellingen slecht waren die dag en zie nu eens op tv wat een wateroverlast dat ze daar hebben! Dat gun ik niemand ook hier niet ...

De foto is genomen in Stratford upon Avon de geboorteplaats van Shakespeare, deze bootjes varen op de Avon. Ik heb ook nog foto's genomen van de hanging baskets, ongelooflijk hoeveel plantjes dat ze erin stoppen en alle kleuren mogen bij elkaar. Ik zal ze later nog eens plaatsen op het forum.

groetjes lilian
vrijdag 27 juli 2007 - 14:38
an

An

ben benieuwt naar je fotos
gr an
vrijdag 27 juli 2007 - 14:40
minouke

Minouke

Lilian,

prachtig hé, Wales wij gaan er ook dilwijls heen, oa Cornwall is voor mij echt een sprookjesland.

Die mooie huisjes en dorpjes en die baskets .... ik heb er 2 hangen maar zij hangen gans hun gevel vol en soms verschillende baskets onder elkaar vast .

En dan hun taartjes ....
vrijdag 27 juli 2007 - 17:24
rialle

Tekst aangepast

Rialle

Oh Jeannette, jij bent een Amsterdams meisje?!
Mijn zus heeft 30 jaar in Amsterdam gewoond (oa in de Utrechtse Dwarsstraat en de Jordaan) en ik ging daar vanaf mijn 12e bijna iedere vakantie naar toe en vond het geweldig! Als dorpsmeisje gingen daar mijn ogen open en ik wist niet wat ik zag.
Ik moet toegeven dat Amsterdam niet meer het Amsterdam van die tijd is. Maar langs de grachten slenteren van onze hoofdstad vind ik toch nog altijd heerlijk

Groetjes Rialle
zaterdag 28 juli 2007 - 13:34
minouke

Minouke

Amsterdam vind ik toch een erg mooie stad vooral op een vroege zondag morgen, weinig mensen, weinig verkeer en daardoor heel rustig en stil en een zonnetje tussen de huizen en de grachten... Corrielad zou hier weer een mooi gedichtje van maken

een belgisch meisje
zaterdag 28 juli 2007 - 19:15
lisa

Lisa

lilian, da kun je maar zien een echte tuinder kan niet zonder de tuin
wel een heel leuk idee,

groetjes lisa
zaterdag 28 juli 2007 - 19:24
Lilian

Lilian

Ja lisa, inderdaad ik dacht ook al de verse sla en de tomaatjes kunnen ze niet missen.
Ze hebben zo al niet veel plaats en dan de sla in die zak aarde vond ik juist zo apart. Je moet er maar op komen.

groetjes lilian
zaterdag 28 juli 2007 - 21:55
Tine

Tine

Die zakken met aarde heeft een paar jaar geleden in de Groei en Bloei gestaan. Ik vond het ook ontzettend leuk en heb er nu ook meerdere op platte daken gezien.

Tine.
zaterdag 28 juli 2007 - 22:11
lisa

Lisa

ja, een heel leuk idee,je moet er maar op komen


groeten lisa
zaterdag 28 juli 2007 - 23:32

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon