menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Nieuweling

Ga naar meest recente reactie

rosie

Rosie

Vooreerst dag allemaal.Ik ben een nieuwkomer en zo te zien ga ik me hier goed thuis voelen.
Nu mijn vraagje,wie wil mij helpen met allerlei zaadjes vooor mijn stadskoer,wie zin heeft kan een kijkje nemen op mijn blog,zo leert u mij ook beter kennen en krijgt u een idee wat ik van de koer gemaakt.Nog steeds zoek ik uit wat waar het beste staat .
vrijdag 20 juli 2007 - 00:06
minouke

Minouke

halo rosie, welkom in "den toffe bende"
ik ben gaan kijken op je blog, ook een bezig bij hé, mooi allemaal

qua zaadjes, welk zijn je voorkeuren, standplaats enz
vrijdag 20 juli 2007 - 07:09
rosie

Rosie

Bedankt Chantal voor uw bezoekje aan mijn blog,neem maar regelmatig een kijk,ik ben nu bezig met hangbloempotjes te maken.Mijn stadskoer,vanuit mijn keuken bezien heb ik links steeds schaduw,daar staat de varen-hortentia en 2 hosta's,die doen het goed daar.
Als ik recht om de muur kijk heb ik dit jaar in de linkerhoek Dhalia's gezet met ernaast een framboos,deze moet ik volgend jaar veranderen,de framboos in de hoek,de dhalia ernaast dan is die hoek aangekleed.De klimmers,een jasmijm die leid ik naar boven- druif leid ik ook naar boven-passieflora-clematis -dan een plant die ik zijn naam niet ken leid ik ook naar boven en zo te eindigen in de rechterhoek-lonicera-en trompetbloem.Voor de plant die ik niet ken komen heel fijne witte bloempjes aan ervoor staat euchania-astilbe dat staat ook goed.Het is de tussen ruimte die ik wil aanvullen daar is zon en schaduw.Ik hou van kleuren dat geeft die koer een vol leven gevoel.
verder heb ik juist een caravan gekocht en ook daar kan ik veel planten.Tot kijk.
vrijdag 20 juli 2007 - 11:19
Jeannette1

Jeannette1

Hai Rosie, op een ander topic had ik je al welkom geheten en je blog bekeken!

Wat zaadjes betreft, ik zal je naam op de waslijst zetten en zodra de zaadjes verzendklaar zijn, zet ik het op het Forum, zodat iedereen het kan zien (foto) en kan zijn/haar HUISADRES dan even nnaar mij opsturen!

De blauwe Wilde Ridderpsoor heb ik net verzonden en staat al in een topic, (zaadjes rijp). Neem maar even een kijkje, als je die wilt hebben (ik heb nog een beetje), geef dn je Huisadres maar even aan mij (per email A.U.B.) te vinden in mijn profiel!!!

Groetjes, Jeannette
vrijdag 20 juli 2007 - 12:55
minouke

Minouke

ik heb papaver lilaroze, lupines blauw, monnikskap blauw, malva mochata roze, stokrozen rozerood

als je er moet hebben stuur dan je adres per email (mijn profiel of op email )
vrijdag 20 juli 2007 - 14:36
an

An

je bent druk bezig ,je lijkt mij wel
welkom op dit gezellige familie form ,waar je veel kan leren en wij van jou
gr an[afbeelding verwijderd niet-https]
vrijdag 20 juli 2007 - 20:48
rialle

Tekst aangepast

Rialle

Hoi Rosie, welkom op dit forum Het is inderdaad net een familie en kijk maar uit...............het is verslavend maar o zo leerzaam!!
Ik ben ook nog niet zo heel lang bij de club maar voel me er helemaal thuis.
Ik heb nog niet zo heel veel zaad, maar kan je Monnikskap, Oleander en in de herfst Reuze zonnebloem aanbieden.

Groetjes Rialle
vrijdag 20 juli 2007 - 22:12
miema

Miema

Hallo Minouke,
Heb jij wat zaadjes voor mij van de monikskap.
Groetjes Miema.
vrijdag 20 juli 2007 - 22:59
minouke

Minouke

tuurlijk, ik zal er een zakje aanbinden om ze op te vangen, stuur je dan je adres per email
momenteel zijn ze nog groen en de bruine zijn al leeg lijk alsof het rappe zijn
zaterdag 21 juli 2007 - 08:11
ines

Ines

Welkom Rosie!
[afbeelding verwijderd niet-https]
Shot with [url=http://profile.imageshack.us/camerabuy.php?model=DSC-H1&make=SONY]DSC-H1 at 2007-07-20
zaterdag 21 juli 2007 - 08:24
rialle

Rialle

Minouke, ik heb Monnikskap paars-achtig. Ik las dat jij blauwe hebt. Zullen we ruilen?

Groetjes Rialle.
zaterdag 21 juli 2007 - 15:22
minouke

Tekst aangepast

Minouke

Jawel, stuur dan je adres door per email, als je de naam heb van de uwe wil je die dan bijdoen?
Van zodra ze rijp zijn stuur ik ze op

ik heb er een foto van op " tuin en bloemenfoto's van het moment" zoek met ACONITUM
zondag 22 juli 2007 - 16:53
rialle

Rialle

Ik heb eens gekeken naar jou foto. Ik heb even moeten zoeken want er staan zooooooveel foto's op!
Jou Aconitum is heel groot. Die van mij wordt hooguit 1 mtr.
Een naam van die van mij heb ik niet want ik ben er via dit forum achter gekomen wat het überhaupt voor plant was, maar welke monnikskap stond er niet bij, dus helaas.......pindakaas!
Ik stuur je een mail.

Groetjes Rialle.
zondag 22 juli 2007 - 17:35
minouke

Minouke

rialle , ook een mailtje gestuurd, het uwe ontvangen
zondag 22 juli 2007 - 18:02
Adrienne

Adrienne

Rosie Welkom !!!
[afbeelding verwijderd niet-https]
maandag 23 juli 2007 - 09:50
nientje

Nientje

welkom rosie
nientje
maandag 23 juli 2007 - 16:34

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon