menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Tuinadvies.nl morgen in de telegraaf

Ga naar meest recente reactie

kurt

Kurt

Beste tuinliefhebbers,

De vormgevers van de "Telegraaf" zijn druk bezig met het opmaken van een artikel over tuinadvies.nl en over het boek: "Tuinadvies, het hele jaar door". Het ziet er naar het schijnt goed uit! Het is een hele pagina geworden, in kleur. Haal morgen dus de krant in huis

De "Telegraaf" is de grootste krant van Nederland met een oplage van 750.000 stuks en ruim 2,5 miljoen lezers.

Ik vrees dus in feite wel een beetje voor de site en de bereikbaarheid ervan als er morgen massa's liefhebbers de site bezoeken.
Indien het te druk wordt zou het kunnen dat we het forum tijdelijk offline halen, maar laat ons hopen dat de server het aankan. Tegen het eind van de week zou er alleszins een nieuwe server bijkomen om de massa's trafiek die het forum nodig heeft aan te kunnen tijdens piekmomenten.

Mvg,
Kurt
woensdag 27 juni 2007 - 01:13
Tomateboer

Tomateboer

Hey Kurt,

Super jong!, ...
Je ziet toch hoe populair tuinadvies is he, echt waar super!
Amai, terug een pluim voor uw harde werk!!!
Chapeau!
Vriendelijke groeten
Angelo
woensdag 27 juni 2007 - 01:25
an

An

hoi kurt kan je zien hoe goed je bent met dit tuin advies,
en dat is ook te danken aan alle lieve leden ervan die op het form zitten we zijn en grote familie met elkaar ga zo door toppie .


gr an
woensdag 27 juni 2007 - 01:38
Nigella

Nigella

amaai daar gaan we................nog meer bekendheid, nog meer trafiek

en nog meer tuinvriendinnen en tuinvrienden

proficiat !!!!!!
woensdag 27 juni 2007 - 01:47
minouke

Minouke

Kurt, zou het helpen moesten uw "vaste vrienden en vriendinnen" morgen niet op het forum komen , kwestie om niet over te belasten

woensdag 27 juni 2007 - 01:58
an

An

dat is wel een goed idee maar we vonden van de week al zo erg maar als het moet dan moet het maar
kurt gefeliciteerd met zoveel bekendheid ga zo door.

gr an
woensdag 27 juni 2007 - 02:02
kurt

Kurt

Beste vriend(inn)en,

Het is zeer sympathiek dat jullie zich zouden opofferen om morgen niet te vaak te komen kijken op het forum. Zelf moet ik morgen werken, maar ik ga aan Karel vragen het in de gaten te houden. Wanneer het forum en de site te traag beginnen te worden,... dan zal hij het forum tijdelijk offline halen, maar ik vermoed dat het wel niet zo'n vaart zal lopen.

Mvg,
Kurt
woensdag 27 juni 2007 - 03:22
Spuddy

Spuddy

Super!
woensdag 27 juni 2007 - 03:40
an

An

ik heb hem
de telegraaf van woensdag 27 juni
blz T26
een hele blz vol tips er leuk ,als dit er bij hoort ga ik zeker het boek bestellen ,en er zit een kortings bon bij voor het boek

super grandioos. als alles zo in het boek beschreven staat.
gr an
woensdag 27 juni 2007 - 18:24
Tine

Tine

Ik heb de telegraaf gekocht en er staat werkelijk een kleurige , hele pagina met werkstukjes uit het boek in. Heel mooi.

Tine.
woensdag 27 juni 2007 - 21:14
ines

Ines

Hartelijke gelukwensen!!!!
donderdag 28 juni 2007 - 05:01
Adrienne

Adrienne

Gefeliciteerd Kurt !!!
zaterdag 30 juni 2007 - 05:55
corrielat

Corrielat

Beste Kurt, proficiat met je behaalde resultaat (de telegraaf) super, ook aan je medewerkers
zaterdag 30 juni 2007 - 06:10
Esem

Esem

Proficiat Kurt
mooi werk geleverd.
Esem
zaterdag 30 juni 2007 - 06:38

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon