menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

KERSENFESTIJN

Ga naar meest recente reactie

ulanka

Ulanka

Het is weer feest hier in de tuin ! Elk jaar opnieuw is het genieten voor alle vogels uit de buurt en omstreken ! Mijn 2 kerselaars staan vol vruchten, of liever gezegd vruchtjes, want ze hebben nog nooit te kans gekregen te volgroeien laat staan rijp te worden.
Het is genieten van zonsopgang tot zonsondergang , voor de vogels ...en ook voor mij, want vanop het terras hier is het een lust om toe te kijken hoe die schrokops zich de kleine vruchtjes laten smaken ! Bosduiven, tortels, eksters,merels,en allles wat hier rondvliegt "pikt zijn graantje" mee, hier zijn kersje dan !
En als ik echt van kersen wil genieten, ja dan zal ik er in de supermarkt moeten halen !

groetjes

ULANKA
woensdag 13 juni 2007 - 15:37
Helianthus

Helianthus

Dat moet inderdaad mooi zijn om zien Ulanka, alleen jammer dat wij niet mee kunnen genieten , kan je geen foto plaatsen ?

groetjes, Gert.
woensdag 13 juni 2007 - 16:16
Jeannette1

Jeannette1

Ja, Ulanka, als je nu toch op het terras gaat zitten en je hebt een Cameraatje, gebruik hem dan eens voor ons.
Dank je wel.
Geniet van wat je ziet!!!
Groetjes, Jeannette
woensdag 13 juni 2007 - 16:38
rialle

Rialle

Ja Ulanka, zo vergaat het mij ook!! Mijn kersen hebben te weinig vruchtvlees om ze zelf te eten, maar de vogels laten zich lekker verwennen! In de denneboom naast de kers zit een merelnestje met al wat grotere jongen. Nou, dat moet je eens zien!! En als de kids naar school zijn dan kan ik zo heerlijk van hun gezang genieten. Ik heb nu geen tijd maar een dezer dagen zal ik een mooi plaatje proberen te schieten...

Veel kijk- en luisterplezier toegewenst Ulanka.
Groet Rialle
woensdag 13 juni 2007 - 16:58
Jeannette1

Jeannette1

Beste mensen allemaal, dit is ons 3e Merelnestje van dit jaar. (Zit in de heg).
Wij maken telkens dezelfde geluidjes voor de poppies als de eitjes uitkomen.
Als wij dan thuiskomen van boodschappen halen of van de wandeling, fluiten en roepen wij hetzelfde geluidje.
Zelfs als zij het nestje verlaten hebben, reageren zij nog op ons roepen!
Is dat genieten of niet?
Gelukkig hebben wij ook kersen etc. voor de vogels staan, ook krenten daar zijn ze ook gek op.

GENIET VAN WAT JE HOORT EN ZIET!!!
[afbeelding verwijderd niet-https]
Groetjes, Jeannette
woensdag 13 juni 2007 - 17:22

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon