menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Mag ik onze nieuwe aanwinst voorstellen

Ga naar meest recente reactie

an

An

lief he het is een dwerg hangoorkonijn en 8 weken oud
hij is 1 april geboren.
weet iemand ook als hij buiten staat of hij ingent moet worden ,meningen zijn verdeeld.
[afbeelding verwijderd niet-https]
woensdag 6 juni 2007 - 18:18
Esem

Esem

Daar heb ik geen ervaring mee an.
Maar het is een schatje.
Gr Esem,
woensdag 6 juni 2007 - 18:32
an

An

ja ik heb nog een hele leuke met mijn dochtertje er op
maar ik wist niet of ik die er zo maar op kon zetten
gr an
woensdag 6 juni 2007 - 18:53
Esem

Esem

An ik denk dat hier bijna alles kan plaatsen
daarom is het een tuinbabbel.
Denk ik toch!!!!!!!
Gr Esem
woensdag 6 juni 2007 - 19:08
an

An

[afbeelding verwijderd niet-https]
nou esem daar is die dan dat is net een half uurtje nadat ik hem gehaald had ,ze was niet mee, ze was zo blij
gr an
woensdag 6 juni 2007 - 19:26
Esem

Esem

Ja an dat zie je aan haar gezichtje dat ze er blij mee is.
Bux bunny het hangoorkonijntje
Gr Esem, en groetjes aan je dochtertje.
donderdag 7 juni 2007 - 07:54
mjohanna

Mjohanna

lief he het is een dwerg hangoorkonijn en 8 weken oud
hij is 1 april geboren.
weet iemand ook als hij buiten staat of hij ingent moet worden ,meningen zijn verdeeld.
[afbeelding verwijderd niet-https]


Natuurlijk moet je een konijn laten enten, je wil toch niet dat je dochter over een paar weken al moet huilen omdat haar lieve konijntje al is bezweken aan de jaarlijks terug kerende mixomathosegolf of een andere virusziekte!!

Groet Marian Ned. Limb.
vrijdag 8 juni 2007 - 18:23
Esem

Esem

Je moet wel het konijntje inenten,want enten van een konijntje zie ik niet zitten hoor johanna ,dan moet je het laten cloonen.
Grapje, maar kon het niet laten
Esem
vrijdag 8 juni 2007 - 19:03
brompie

Brompie

An
Ik zou hem maar in laten enten als hij buiten staat stel je voor dat hij nog eens verkering krijgt, dan moet je toch op alles voorbereid zijn.
Maar nu even serieus bij ons organiseert de dierenarts elk jaar twee of drie inentings middagen, dan kan iedereen met konijnen komen, zij maakt een hele partij entvloeistof en door alles tegelijk te behandelen is het voor de klanten goedkoper als dat ze iedereen apart zou doen.
Meestal gebeurt dit rond deze tijd, omdat ik zelf geen konijnen meer heb weet ik de datums niet meer.
Grt Brompie
zaterdag 9 juni 2007 - 03:12
brompie

Brompie

nog even ter aanvullin": het is wel een schatje hoor,hoop dat je er lang plezier van hebt.
B
zaterdag 9 juni 2007 - 03:13
beertje

Beertje

de dochter ziet er heel gelukkig uit met haar schattig konijntje,logeert het binnen.mijn zoon wou eerst ook een dwergkonijntje maar het is dan bij 2 cavia's gebleven,ze zijn ondertussen al bijna genezen(de cavia die beestjes had)wel nog serieuze wondjes en het haar die weggekrabd is ,maar ik verzorg de wondjes nog met iso-betadine voor alle zekerheid.gelukkig is alles goedgekomen.
Mvg beertje
zaterdag 9 juni 2007 - 19:31
an

An

dan ga ik haar maar laten inenten,
gelukkig beertje dat het bijna over is,



heb nog een vraagje als je haar tegen je aan zet wil ze nog wel eens in je tshirt bijten
ene keer zachtjes en de andere keer wat harder hoe kan je dat afleren weet iemand dat? weet iemand dit heel misschien.
het is een scheetje maar dit vind ik erg jammer dus ik wil het afleren

gr an
maandag 11 juni 2007 - 20:30

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon