menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Een moestuin app voor anderstaligen of mensen uit afgelegen gebieden

Gardenerplanet.com

Tekst aangepast

Gardenerplanet.com

Ik heb een tijd terug mijn eigen moestuin website https://gardenerplanet.com gelanceerd. Het is een website dat vooral gericht is op mensen die anderstalig zijn of in afgelegen gebieden wonen waardoor het moeilijk is om relevante plant en zaai informatie voor zo'n gebied te vinden.

Mijn website stelt deze mensen in staat om in hun eigen taal plant en zaai informatie met elkaar te delen en samen een zaaikalender voor hun eigen locatie te maken. Ik zou graag feedback op deze website willen krijgen van jullie. Wat vinden jullie ervan en wat zou er verbeterd kunnen worden? Ik hoor het graag.





vrijdag 25 november 2022 - 14:07
Polplastron

Polplastron

Ik vind het vreemd dat je je zogenaamd richt op ontwikkelingslanden en vervolgens dit op je website schrijft:
"These vouchers can be redeemed as soon as the premium membership feature is available and when you pre-order now you will get a 50% discount on the yearly premium membership price. So instead of the regular price of 24,95 EUR you’ll only pay 12,48 EUR for a year of premium membership (or the equivalent value in a different currency). The comparison table below shows some of the features and benefits you get as a premium member."

Verder vind ik je website erg onoverzichtelijk en stel ik me de vraag of deze niet veel simpeler moet worden bedacht qua layout. Die mensen waar je zogenaamd op richt, hebben vaak weinig of verouderde multimedia-mogelijkheden.

En uiteindelijk blijft mijn vraag: wie ben jij en wat is jouw echte intentie met deze site? Is het een hobby-project, ben je effectief begaan met derdewereldlanden (en wat is je expertise hierin) of is dit een verdoken commercieel project?

Vriendelijke groeten,
Paul
donderdag 5 januari 2023 - 10:24
Gardenerplanet.com

Gardenerplanet.com

@Polpastron ik richt me niet alleen op mensen uit ontwikkelingslanden. Het is een gratis app die voordelig kan zijn voor oa mensen uit ontwikkelingslanden.
maandag 28 augustus 2023 - 22:32
Polplastron

Polplastron

Een halfjaar later: zelfde feedback...
En... nog steeds dezelfde vraag: wat is precies je intentie en vanuit welke hoek (hobby, zakelijk, wetenschappelijk onderzoek,...) maak je je website?
donderdag 31 augustus 2023 - 15:11

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon