menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Zaaigoed

Ga naar meest recente reactie

Merel

Merel

Hey Ann, hier ff een update van de zaadjes die jij verleden jaar in de states had binnengesmokkeld alle plantgoed is nu al een paar daagjes in de volle grond gezet, nu maar hopen dat het de volgende dagen niet te erg zal stormen, we zitten hier op het moment met enorme temperatuur verschillen en daar komt gegarendeerd gerommel van, probeer een van de dagen wat foto's te plaatsen (is weer ff uitzoeken na al die maanden)

groetjes Merel
woensdag 23 mei 2007 - 10:26
annd6

Tekst aangepast

Annd6

Hey Merel!

Leuk om dat te horen!
Klinkt nogal hé: smokkelen
Ik ga duimen dat het weer een beetje meezit.
Trek je eens een fotootje?

Ben je al een beetje gesetteld daar? Is je tuin op dat half jaar erg verandert?

Bedankt om het te laten weten

Groetjes
Ann
woensdag 23 mei 2007 - 16:55
Merel

Merel

Tja Ann, je kan het moeilijk anders noemen dan smokkelen he mijn tuin staat er al iets voller bij al zijn de stokrozen nog maar miezerige dingetjes de rest van de bloemen beginnen al mooi vol te komen, tis altijd afwachten welke plantjes en zaadjes de winter goed zijn doorgekomen. De tomaatjes en groentjes hebben de storm van gisteren goed doorstaan, zij zijn goede immigranten en laten hun niet kennen in dit ruwe klimaat ook de konijntjes blijven voorlopig braaf, er staan genoeg lekkere dingen tussen het gras (sommigen zouden dat onkruid noemen) zodat mijn sla en kooltjes goed kunnen groeien. Heb het hier opt moment nog razend druk dus de fotootjes zullen nog ff op zich laten wachten.

Groetjes Merel
vrijdag 25 mei 2007 - 04:30
annd6

Annd6

Het is toch maar mooi gelukt

Welke tomaatjes heb je staan?
Dan kijk je toch weer anders tegen "onkruid" aan hé, dan wordt het erg nuttig gewas!

We hebben geduld voor de foto's

Groetjes
Ann
vrijdag 25 mei 2007 - 16:46
Merel

Merel

[afbeelding verwijderd niet-https]

hopelijk staat hij er goed op

Merel
zondag 27 mei 2007 - 05:00
annd6

Annd6

Hij staat er prima op!

Nu nog wat close ups

Groetjes
Ann
zondag 27 mei 2007 - 05:47

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon