menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 1

Bedankje Minouke

Ga naar meest recente reactie

charlotje

Charlotje

Bedankt Minouke/Chantal

Bedankt voor al het werk dat je belangeloos en gedurende vele jaren aan 'Tuinvrienden' hebt geschonken.

Bedankt voor je Moderator-schap waardoor 'Tuinvrienden' een goede en informatieve site is geworden!

Bedankt duizendmaal voor je levenswerk: De Plantengids!

Wat een werk is dat steeds voor je geweest en wat hebben we je er weinig waardering voor gegeven!, maar wat een steun en hulp was het om een plant opte zoeken en te zien welke kwaliteiten, groei, bloei, grondsoort en eisen er waren. En... hoe leuk was het om zelf een niet vermeld exemplaar te vinden en aan te vragen en dan zeer snel het gevraagde in de plantengids terug te vinden als complete fiche waarbij dan ook nog de eerste foto geplaatst kon worden!


Chantal/Minouke: BEDANKT!!!!; je zult gemist worden, maar we wensen je van harte nog een goede en zinvolle (tuin)toekomst.
zaterdag 25 juni 2022 - 08:17
LT

LT

Hier kan ik me volledig bij aansluiten, Charlotje! Zó eentje hebben we nog nooit gehad! Chantal, probeer er met jouw Guy nog een mooie tijd aan vast te knopen. Wie weet, zien of horen we toch nog eens wat van jullie.
Groetjes, Lou en Els
zaterdag 25 juni 2022 - 09:20
Jeanine S

Jeanine S

Bedankt voor alles, stel het goed, tot misschien later eens op tuinvrienden, Jeanine
zaterdag 25 juni 2022 - 09:22
molleke32

Molleke32

Chantal, je hebt werkelijk schitterend werk geleverd al die jaren!!! Onze plantjes werden netjes toegevoegd in no time, berichten werden beantwoord... Zoals charlotje zegt... je kreeg te weinig waardering voor het harde werk!! Je was/bent een toppertje
Dikke tuinknuffel vicky
zaterdag 25 juni 2022 - 10:36
kristine 16

Kristine 16

Chantal, bedankt voor alles wat je deed ivm de Plantengids. ( Alles is reeds mooi verwoord door Charlotje en Molleke).
Ook bedankt dat we regelmatig in je prachtige (grote) tuin mochten meekijken via je foto's.
Het ga je goed en geniet vooral van je tuin en de mooie omgeving waarin jij en je man wonen.
En als ik nog eens naar de Rozentuin van Coloma ga, zal ik aan je denken.
Groetjes,Kristine
zaterdag 25 juni 2022 - 11:21
lentemode

Tekst aangepast

Lentemode

Hoezo ? Minouke vertrekt ? Naar waar ? Wanneer ? Waarom ?
zaterdag 25 juni 2022 - 11:53
Joukje Smeding

Joukje Smeding

En ik maar denken dat ze op vakantie waren. Heel jammer, maar je kunt je niet steeds inzetten terwijl je zelf een geweldige tuin hebt om bij te houden. Bedankt voor alles en nu lekker genieten. Ben benieuwd of iemand van tuinadvies nog de moeite neemt om al onze aanvragen te verwerken. Dat was nu juist zo mooi om te zien wat er allemaal voor nieuwigheden binnen kwamen. Bedankt Minouke.
zaterdag 25 juni 2022 - 12:48
Minke Boer

Minke Boer

Lieve Chantal, van mij ook nog bedankt voor je goede tips en speciaal je rozenstektip.
Als we voor de winter weer naar Nederland vertrekken, zet ik wat rozentakjes in mijn Minoekje, mijn stekhoekje, en als we in het voorjaar weer in Frankrijk komen zie je bij sommige stekjes al wat groen uitspruiten. Op die manier heb ik al een paar 'Compassions' en 'Guirlandes d'Amour' plantjes verkregen dankzij jouw enthousiaste raadgevingen.
En natuurlijk bedankt voor al het werk dat je voor de site hebt gedaan, we zullen je missen
Minke
zaterdag 25 juni 2022 - 17:09
minouke

Minouke

Ik ben echt geraakt door al jullie lieve reacties zodat ik besluit om het forum en de plantengids weer te verzorgen.
Eerst zal ik al de mails beantwoorden en dan de plantengids in orde brengen.
Bedankt voor jullie 'duwtje'.

Groetjes
Chantal

Tuinbabbel

zondag 26 juni 2022 - 07:35
krissie

Krissie

Als dat geen goed nieuws is .
Bedankt Minouke .
zondag 26 juni 2022 - 08:19
charlotje

Charlotje

Luctor et Emergo'
Bravo en veel suk-6!!
zondag 26 juni 2022 - 08:20
Jeanine S

Jeanine S

Bedankt en mega succes !
zondag 26 juni 2022 - 08:40
LT
zondag 26 juni 2022 - 08:46
Joukje Smeding

Joukje Smeding

Zo hebben de bloeiende rozen je overgehaald? Het zal daar wel een weelde zijn. Ik ben al blij dat het computeren me nog wat lukt. maar opgelet niet ten koste van andere fijne dingen di5 blijven doen.
zondag 26 juni 2022 - 11:09
kristine 16
zondag 26 juni 2022 - 11:35
Louisa S

Louisa S

Chantal , hartelijk bedankt en fijn dat je weer bij ons bent !!!

Tuinbabbel

zondag 26 juni 2022 - 13:27
lentemode

Lentemode

Hallo Chantal,
Al 11416 forumberichten en 7280 bloemekes geoogst !
Dat zal zeker niet onverdiend zijn !
Daar waren er natuurlijk ook van mij bij, haha, want ook ik genoot vaak van al je commentaren !
En de roos bij je repliek hierboven is toch Abricot Nectar, hé ?

Alle goeds,
Mia

zondag 26 juni 2022 - 16:56
minouke

Minouke

Hoi Mia, blij nog je te 'zien'
dat zijn Poustinia, Marie curie en Augusta Luise in een vaas.

Groetjes
Chantal
zondag 26 juni 2022 - 17:35
minouke

Minouke

Iedereen een hééééél dikke merci jullie reacties geven me weer nieuwe moed

Groetjes
Chantal
zondag 26 juni 2022 - 17:40
leerling

Tekst aangepast

Leerling

We stellen ons eigenlijk te weinig vragen bij deze site. Alleen wanneer het mis gaat, merken we wat van wat er achter de schermen allemaal gebeurt - en nodig is. Velen weten niet eens dat een belangrijk deel vrijwilligerswerk is.

Ook van mij: hartelijk dank voor je jarenlange inzet en toewijding. Voor wat je mee hebt opgebouwd. Ik heb er al ontzettend veel door mogen leren.

zondag 26 juni 2022 - 22:47
molleke32

Molleke32

Woehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Minouke is terug
maandag 27 juni 2022 - 09:28
minouke

Minouke

Echt lief van jullie

Tuinbabbel

maandag 27 juni 2022 - 12:19
Marei

Marei

Iedereen is blij dat je er weer bent, dat is wel duidelijk!
maandag 27 juni 2022 - 12:29
Roeli

Roeli

Lieve Chantal , ik zou niet weten wat ik hier nog aan toe kan voegen. Heel erg bedankt voor al het werk dat je voor ons hebt gedaan en hartstikke fijn en bedankt dat je toch doorgaat..

groetjes Roeli
maandag 27 juni 2022 - 15:55
minouke

Minouke

Bedankt Marei en Roeli, het doet me erg plezier en ook het geeft me weer een goed gevoel om verder te doen.

maandag 27 juni 2022 - 16:21
Esem

Esem

Heb ik gemist Chantal
Maar blij te lezen dat je het heft terug in handen neemt
Dat las ik ook wel aan alle positieve berichtjes die zijn binnen gekomen.

Groetjes en een blijde teugkomst Eddy.
donderdag 11 augustus 2022 - 14:07
minouke

Minouke

Bedankt Eddy
donderdag 11 augustus 2022 - 14:13

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon