menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 1

Hallo

Ga naar meest recente reactie

L1s4

L1s4

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum dus ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Lisa, ik ben nog een echte beginner als het gaat om tuinieren maar ik vind het fantastisch!

Helaas heb ik geen echte tuin, want ik woon in een appartement. Maar gelukkig heb ik wel een groot balkon op het zuiden, en probeer ik in ruime plantenbakken toch een kleine tuin voor mezelf te maken. Er woont ook niemand boven mij, dus aan zonlicht geen gebrek.

Wat kan ik nog meer vertellen. Volle tuinen met veel kleuren vind ik prachtig. Zoals de engelse cottage gardens bijvoorbeeld. Maar dat gaat natuurlijk niet op mijn balkon haha (al doe ik mijn best! )

Groeten, Lisa
donderdag 3 maart 2022 - 23:05
minouke
vrijdag 4 maart 2022 - 06:34
deHaan

DeHaan

Welkom
vrijdag 4 maart 2022 - 08:23
LT

LT

Welkom
vrijdag 4 maart 2022 - 08:56
Joukje Smeding

Joukje Smeding

Zo ben ik ook ooit begonnen. Kwam er achter dat een maggiplant wel erg veel ruimte in beslag nam bij mijn andere kruiden. laat straks maar eens een foto zien als het resultaat er mooi bij staat. Veel plezier.
vrijdag 4 maart 2022 - 09:30
Petrus 53

Petrus 53

Van harte welkom en succes
vrijdag 4 maart 2022 - 11:11
L1s4

L1s4

Dankjewel allemaal!
Ja ik zal zeker foto's delen als het een beetje mooi in bloei staat allemaal. Ik heb net mijn kweekbakken gevuld met zaadjes en op de vensterbank gezet. Lentekriebels!
vrijdag 4 maart 2022 - 12:06
Joukje Smeding
vrijdag 4 maart 2022 - 13:10
Roeli

Roeli

Succes hoor. :
vrijdag 4 maart 2022 - 16:09
Watgroeiterinmijnenhof

Watgroeiterinmijnenhof

Welkom, Lisa.
En een balkon of terras is ook 'een echte tuin' hoor
vrijdag 4 maart 2022 - 21:40
Tiss

Tiss

Welkom hier bij de tuinvrienden. En met een terras op het zuiden kan je dat heel fleurig maken. Keuze genoeg voor in het zonnetje. Maar niet vergeten af en toe wat water te geven. Ben al benieuwd , Veel succes
zaterdag 12 maart 2022 - 23:07

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon